────── 19.05.2017
Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.
Pracownik ma być pewny, silny i kompetentny

Kampanię zorganizowaną przez Państwową Inspekcję Pracy można byłoby uznać za przeciętną realizację dla sektora publicznego. Ot, niezbyt wysublimowana idea kreatywna, raczej nie porywająca gra aktorska, bardziej solidne informowanie, niż zabawa z emocjami widzów. Ktoś postanowił jednak dodać do niej odrobiny „czegoś więcej”. Trzy 30-sekundowe spoty (tutaj można obejrzeć wszystkie) przedstawiają sytuację, w której bohaterowie negatywni próbują sztuczek i wybiegów chcąc nagiąć prawo pracy, ale bohaterowie pozytywni do tego nie dopuszczają. Zwycięstwo zawdzięczają asertywności i wiedzy z tego obszaru prawodawstwa. Nagle szarą, biurową rzeczywistość, niczym dżin wypuszczony z lampy, nawiedza dobry duch prawa pracy…
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat