────── 19.05.2017
Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.
Pracownik ma być pewny, silny i kompetentny

10 / 10
Kampanię zorganizowaną przez Państwową Inspekcję Pracy można byłoby uznać za przeciętną realizację dla sektora publicznego. Ot, niezbyt wysublimowana idea kreatywna, raczej nie porywająca gra aktorska, bardziej solidne informowanie, niż zabawa z emocjami widzów. Ktoś postanowił jednak dodać do niej odrobiny „czegoś więcej”. Trzy 30-sekundowe spoty (tutaj można obejrzeć wszystkie) przedstawiają sytuację, w której bohaterowie negatywni próbują sztuczek i wybiegów chcąc nagiąć prawo pracy, ale bohaterowie pozytywni do tego nie dopuszczają. Zwycięstwo zawdzięczają asertywności i wiedzy z tego obszaru prawodawstwa. Nagle szarą, biurową rzeczywistość, niczym dżin wypuszczony z lampy, nawiedza dobry duch prawa pracy…
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz