logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.

Pracownik ma być pewny, silny i kompetentny

10 / 10
 

Kampanię zorganizowaną przez Państwową Inspekcję Pracy można byłoby uznać za przeciętną realizację dla sektora publicznego. Ot, niezbyt wysublimowana idea kreatywna, raczej nie porywająca gra aktorska, bardziej solidne informowanie, niż zabawa z emocjami widzów. Ktoś postanowił jednak dodać do niej odrobiny „czegoś więcej”. Trzy 30-sekundowe spoty (tutaj można obejrzeć wszystkie) przedstawiają sytuację, w której bohaterowie negatywni próbują sztuczek i wybiegów chcąc nagiąć prawo pracy, ale bohaterowie pozytywni do tego nie dopuszczają. Zwycięstwo zawdzięczają asertywności i wiedzy z tego obszaru prawodawstwa. Nagle szarą, biurową rzeczywistość, niczym dżin wypuszczony z lampy, nawiedza dobry duch prawa pracy…



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek