logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pracownicy Marks & Spencer pieką ciasta i jeżdżą na rowerach dla Pajacyka
29.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pracownicy Marks & Spencer pieką ciasta i jeżdżą na rowerach dla Pajacyka



Marks & Spencer przyłącza się do Pajacyka, programu Polskiej Akcji Humanitarnej, którego celem jest dożywianie dzieci. By wesprzeć Pajacyka, pracownicy M&S wezmą udział w dwudniowym maratonie rowerowym, w czasie którego będą zbierać pieniądze do puszek PAH.

Akcja jest częścią większego programu Marks & Spencer, realizowanego równocześnie w wielu krajach Europy. Ostatniego dnia czerwca 600 pracowników Marks & Spencer wezmą udział w zawodach rowerowych w Kenilworth w środkowej Anglii. Każdy z czteroosobowych teamów będzie miał do pokonania 640 km w ciągu 24 godzin w celu zebrania pieniędzy na walkę z rakiem. W ubiegłym roku 35 pracowników M&S w ciągu 48 godzin wspięło się na pięć szczytów Szkocji, Anglii, Walii, Irlandii Północnej oraz Irlandii po to, by wspomóc wybrane fundacje charytatywne i przekazać pieniądze na ich cele.

Na miejsce akcji w Polsce wybrano dwa największe warszawskie sklepy Marks & Spencer, mieszczące się w Złotych Tarasach oraz Domu Towarowym SAWA przy ul. Marszałkowskiej. 29 i 30 czerwca pracownicy wsiądą na rowery stacjonarne i będą jeździć codziennie przez 12 godzin, zmieniając się rotacyjnie. W tym czasie wolontariusze z M&S oraz PAH będą zbierać pieniądze do puszek. Zebrane fundusze zostaną w całości przekazane na  rzecz Pajacyka i dożywianie dzieci w Polsce.

Pracownicy Marks & Spencer prowadzą zbiórkę również we własnych szeregach, rodzinach, wśród przyjaciół od początku czerwca. Z inicjatywy pracowników biurowych trwa w M&S pieczenie ciast: ochotnicy codziennie przynoszą do biura swoje wypieki i sprzedają je kolegom z pracy, by zasilić puszki PAH.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek