logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pracownia twórczej aktywności ING
08.06.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pracownia twórczej aktywności ING



ING Bank Śląski oraz Muzeum Górnośląskie w Bytomiu otworzyły w Dniu Dziecka Pracownię Twórczej Aktywności. Celem placówki jest pomoc dzieciom w rozwoju wyobraźni oraz uwrażliwienie na otaczający świat.

W pracowni dzieci mogą wraz z opiekunami bawić się w twórczy sposób, wykorzystując do tego zabawki edukacyjne – m.in. ekrany dotykowe połączone z komputerem, umożliwiające malowanie za pomocą dotyku. Program pozwala na tworzenie projektów z pomocą farb o różnej gęstości, a także mieszanie kolorów. Podczas zabawy można również ustalić grubość kreski oraz fakturę farby (olejna, akwarela, tempera).

Inna zabawką edukacyjną jest Magiczne Okno, czyli podświetlany stół z piaskiem, do tworzenia piaskowych obrazów. Kamera zamontowana pod blatem umożliwia bieżące śledzenie tworzonego dzieła. Dzieci mogą również wydrukować wirtualną pracę.

Korzystanie z Pracowni Twórczej Aktywności przy Świetlicy Muzealnej jest bezpłatne. Świetlica udostępniana jest głównie szkołom, przedszkolom, stowarzyszeniom oraz kołom zainteresowań. Instytucja współpracuje również z organizacjami pomagającymi dzieciom z rodzin biednych oraz patologicznych. Co miesiąc w zajęciach placówki bierze udział od 300 do 400 dzieci.

W projekcie z ramienia banku uczestniczyli Wolontariusze ING z oddziału w Bytomiu. Projekt został zrealizowany w ramach „Dobrego Pomysłu” – konkursu wolontariackiego dla pracowników banku. Obecnie w banku jest ponad 1000 wolontariuszy. Każdy z pracowników może przeznaczyć 1 dzień (8 godzin zawodowego czasu pracy) na działania w ramach wolontariatu – gwarantuje to Regulamin Pracy ING Banku Śląskiego.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek