logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  20.09.2017

Praca, która leczy



Rynek pracy w Polsce jest coraz bardziej przyjazny dla pracowników. Jednak wiele osób wciąż pozostaje bezrobotnych i ma kłopot ze znalezieniem odpowiedniego dla siebie zajęcia. Problem ten dotyczy m.in. ludzi z atopowym zapaleniem skóry.

Atopowe zapalenie skóry (AZS) dotyka przede wszystkim dzieci, ale na to schorzenie zapadają także dorośli. Stanowią oni około 2 proc. społeczeństwa. Jest to grupa ludzi, która ma kłopoty w znalezieniu sobie pracy, albo w jej utrzymaniu. Problemy wynikają z choroby, bo pacjenci borykają się z pogarszającym się wyglądem, utratą wiary w siebie, czasami nawet depresją i wycofują się z aktywnego życia.

Dla dotkniętych chorobą AZS i łuszczycą powstał właśnie program aktywizacji zawodowej „The Doors – otwieramy drzwi do nowej pracy” przygotowany przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych. Projekt jest laureatem konkursu grantowego „Zwyczajnie Aktywni”. Ideą programu „Zwyczajnie aktywni” jest przede wszystkim pomoc pacjentom w utrzymaniu aktywności zawodowej, gdyż dla wielu z nich praca stanowi element terapii. Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych lub tych, którzy chcą zmienić pracę. Jedną z form wsparcia są konsultacje z psychologiem dostępne online, z których można skorzystać do grudnia. Ponadto przygotowany jest bogaty program warsztatów, m.in. z wizażu, autoprezentacji czy konsultacje z doradcami zawodowymi.

Udział w projekcie jest darmowy. Natomiast szczegółowe informacje na jego temat znajdują się na stronie: https://www.ptca.pl/index.php/home/projekty-specjalne/the-doors-otwieramy-drzwi-do-nowej-pracy/szczegoly-projektu

atopowe   |  zapalenie   |  skóry   |  Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych   |  AZS   |  The Doors   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek