logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  26.05.2015

PR-owe przetargi zgodne z zasadami



Związek Firm Public Relations ogłasza zasady organizowania przetargów na usługi public relations dla klientów i agencji. Zaproponowany zbiór zasad ma ułatwić podmiotom organizującym i biorącym udział w procesach przetargowych przestrzeganie dobrych praktyk rynkowych.

Zbiór ten zawiera podstawowe zasady zarówno organizowania jak i uczestniczenia w przetargach, które zdaniem przedstawicieli Związku są zgodne z ideą odpowiedzialnego biznesu oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. 

Szacujemy, że w Polsce organizowanych jest około 2 tysięcy przetargów na usługi public relations rocznie, z których tylko niewielki procent – około 8% – jest rozstrzyganych. Taki stan rzeczy jest bardzo niekorzystny dla rozwoju branży oraz samych firm poszukujących właściwego partnera w budowaniu strategii komunikacji dla swoich spółek, produktów czy usług. Chcielibyśmy, aby nasza inicjatywa została potraktowana jako podstawa do stworzenia wzorca ogólnie przyjętego postępowania i grunt do trwałego zaszczepienia dobrych obyczajów w prowadzeniu procesów przetargowych. – mówi Norbert Ofmański, Prezes ZFPR.

Jak podaje PRoto.pl, zasady dla zamawiających dotyczą m.in. liczby agencji zapraszanych do przetargów, harmonogramu przetargowego, jawności działań firm i ochrony prawnej ofert. Natomiast w zbiorze zasad skierowanym do agencji członkowskich znajdują się punkty dotyczące warunków płatności, komunikacji z zamawiającym i  składania mu obietnic. 

Ogłoszenie zasad przetargowych jest częścią większego projektu realizowanego przez ZFPR. W kwietniu br. odbyły się szkolenia dla pracowników agencji zrzeszonych w ZFPR prowadzone przez Martę Macke z firmy Shortlist Consulting, specjalizującej się w doradztwie z obszaru procesów przetargowych. Jeszcze przed wakacjami planowane jest rozpoczęcie dyskusji z przedstawicielami stowarzyszenia zrzeszającego pracowników działów zakupów w celu rozpoczęcia dialogu i współpracy. Kolejnym etapem jest stworzenie wspólnie z wybranymi klientami konkursu „Przetargi fair play”, który będzie promował i nagradzał najlepsze na rynku praktyki przetargowe. W przyszłym roku ZFPR zamierza uruchomić projekt skierowany do środowiska zamówień publicznych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek