logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  26.05.2015

PR-owe przetargi zgodne z zasadami



Związek Firm Public Relations ogłasza zasady organizowania przetargów na usługi public relations dla klientów i agencji. Zaproponowany zbiór zasad ma ułatwić podmiotom organizującym i biorącym udział w procesach przetargowych przestrzeganie dobrych praktyk rynkowych.

Zbiór ten zawiera podstawowe zasady zarówno organizowania jak i uczestniczenia w przetargach, które zdaniem przedstawicieli Związku są zgodne z ideą odpowiedzialnego biznesu oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. 

Szacujemy, że w Polsce organizowanych jest około 2 tysięcy przetargów na usługi public relations rocznie, z których tylko niewielki procent – około 8% – jest rozstrzyganych. Taki stan rzeczy jest bardzo niekorzystny dla rozwoju branży oraz samych firm poszukujących właściwego partnera w budowaniu strategii komunikacji dla swoich spółek, produktów czy usług. Chcielibyśmy, aby nasza inicjatywa została potraktowana jako podstawa do stworzenia wzorca ogólnie przyjętego postępowania i grunt do trwałego zaszczepienia dobrych obyczajów w prowadzeniu procesów przetargowych. – mówi Norbert Ofmański, Prezes ZFPR.

Jak podaje PRoto.pl, zasady dla zamawiających dotyczą m.in. liczby agencji zapraszanych do przetargów, harmonogramu przetargowego, jawności działań firm i ochrony prawnej ofert. Natomiast w zbiorze zasad skierowanym do agencji członkowskich znajdują się punkty dotyczące warunków płatności, komunikacji z zamawiającym i  składania mu obietnic. 

Ogłoszenie zasad przetargowych jest częścią większego projektu realizowanego przez ZFPR. W kwietniu br. odbyły się szkolenia dla pracowników agencji zrzeszonych w ZFPR prowadzone przez Martę Macke z firmy Shortlist Consulting, specjalizującej się w doradztwie z obszaru procesów przetargowych. Jeszcze przed wakacjami planowane jest rozpoczęcie dyskusji z przedstawicielami stowarzyszenia zrzeszającego pracowników działów zakupów w celu rozpoczęcia dialogu i współpracy. Kolejnym etapem jest stworzenie wspólnie z wybranymi klientami konkursu „Przetargi fair play”, który będzie promował i nagradzał najlepsze na rynku praktyki przetargowe. W przyszłym roku ZFPR zamierza uruchomić projekt skierowany do środowiska zamówień publicznych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 28.09.2023

    Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 11.09.2023

    Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września


  • 07.09.2023

    13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie


  • 04.09.2023

    Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki


  • 04.09.2023

    „Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek