logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Singapur, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  04.12.2011

Pozytywnie do pozytywnych

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Zamiast rzeczywistych nosicieli wirusa HIV, ich wyznania czytają celebryci. Autorzy dramatycznych listów pozostają w ukryciu. Z biciem serca czekają na reakcję otoczenia.

W ramach singapurskiej kampanii „Let’s be positive about the people living with HIV” ("Bądźmy pozytywni wobec ludzi żyjących z HIV") zrealizowano cztery spoty. W każdym z nich, jedna z lokalnych gwiazd, czyta przed kamerą autentyczny, podpisany imieniem list osoby zakażonej wirusem HIV. Każdy z lektorów wciela się równocześnie w zakażonego i jego adwokata. W listach padają przejmujące słowa o strachu przed odrzuceniem przez najbliższych, przed samotnością. W trakcie czytania na twarzach lektorów pojawiają się żywe emocje, wzruszenie i łzy. Po zakończeniu lektury każdy z wolontariuszy zwraca się do odbiorców z osobistym apelem. Prosi o otwartość, tolerancję i wsparcie.

Ważnym zabiegiem zastosowanym w kampanii jest zastąpienie autora listu wolontariuszem. Wobec braku społecznej akceptacji dla "HIV pozytywnych", chory nie może się zdobyć na jednoznaczne wyjście z ukrycia. Jego list jest jednak „krokiem do przodu”, poprzedza prawdziwe wyznanie chorego przed rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Tytuły filmów tworzących kampanię są zbudowane według schematu: „X steps forward” (X robi krok do przodu), gdzie pod symbolem X pojawiają się konkretne imiona i nazwiska: Adrian, Royston czy A.B Shaik. 

Kampanię realizuje Action for Aids Singapore –  założona w Singapurze organizacja wspomagająca osoby zakażone wirusem HIV.  Przygotowane przez nią spoty pojawiły się w sieci 1 grudnia z okazji Światowego Dnia AIDS. Zrealizowano je w trzech urzędowych językach Singapuru: angielskim, chińskim i malajskim.
M. Dembińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Let’s be positive about the people living with HIV
Czas:
2011.12.1
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Singapur
Nadawca:
Action for Aids Singapore
Media:
Internet
Wykonawca:
Ogilvy & Mather Singapore
Adresaci:
Otoczenie osób zakażonych wirusem HIV
Hasło kampani:
Let’s be positive about the people living with HIV (Bądźmy pozytywni wobec ludzi żyjących z HIV)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek