logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  18.01.2016

Pozytywnie co poniedziałek



„Warto myśleć pozytywnie. Zawsze” – to myśl przewodnia akcji społecznej „Pozytywka” rozpoczętej w styczniu przez Fundację „Dom w Łodzi”, która prowadzi jedyny w Polsce Dom Dziecka dla Dzieci Chorych. 

Organizatorów zainspirowała wizyta Muńka Staszczyka. Słuchaliśmy z dziećmi utworów T. Love i tekst „Bądź pozytywnym wojownikiem” wciąż do nas wracał i dodawał niesamowitej energii. Tak narodził się pomysł „Pozytywki”, czyli wysyłania w świat motywujących, optymistycznych przesłań – opowiada Jolanta Bobińska, szefowa Fundacji „Dom w Łodzi”. Muzyk jako pierwszy zapozował z cytatem ze swojej piosenki.

Do akcji dołączyły też inne znane osoby – m.in. Joanna Madej, Angela Gaber, Same Suki, Aleksandra Szwed, bracia Golec, Jakub Jerzy Buczyński, Przemysław Kozłowski, Wojciech Droszczyński, dziecięcy bohaterowie – św. Mikołaj, Kominiarz, Strażak, a także przyjaciele Fundacji. Pozytywne hasła zaprezentują też dzieci. Fundacja wciąż poszukuje Pozytywnych Bohaterów, bo w tym roku do zagospodarowania są 52 poniedziałki.

Od stycznia, każdy tydzień Nowego Roku będzie miał swojego bohatera. Każdego poniedziałku w internecie będzie pojawiać się „Pozytywkowe” zdjęcie z budującym hasłem. Po roku planowana jest wystawa fotograficzna, w czasie której zebrane zostaną wybrane „Pozytywki”, będzie też aukcja cytatów z autografami Bohaterów. Fundacja chciałaby wydać też kalendarz, ale to uzależnione będzie od ewentualnych sponsorów.

„Pozytywka” ma swoje logo, a wszystkie zdjęcia będą mieć spójną szatę wizualną, o co dba studio graficzne Progressivo PSV, które charytatywnie opiekuje się Fundacją. Bohaterowie zdjęć i fotografowie wezmą udział w kampanii pro bono.

W Domu Dziecka dla Dzieci chorych jest miejsce dla dziewięciorga dzieci. Każde z nich cierpi na inne schorzenie i boryka się z inną niepełnosprawnością, każde potrzebuje specjalistycznego sprzętu medycznego, indywidualnego programu leczenia i codziennej rehabilitacji. Fundacja „Dom w Łodzi” prowadzi również akcje i programy społeczne integrujące chore dzieci z rówieśnikami oraz aktywizujące lokalną społeczność – pikniki z okazji Dnia Dziecka, wyjazdy wakacyjne, półkolonie, wspólne wyjścia do kin i teatrów. Fundacja organizuje także spotkania z ciekawymi ludźmi – placówkę odwiedzili m.in. wolontariusze, łódzcy strażacy, motocykliści z Klubu Motocyklowego Korsarze, a także artyści, m.in. Muniek Staszczyk i T. Love, Aleksandra Szwed, Ania Wyszkoni, Grupa LemOn, Blue Cafe i Golec uOrkiestra, czy Komisarz Alex.  


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


  • 25.04.2022

    „Kawa za książkę” w Green Caffè Nero


  • 22.04.2022

    Dzień Ziemi 2022 — miejski happening w Krakowie


  • 21.04.2022

    Słodki smak pomagania — Pralina Ukraina podbija serca i kubki smakowe Polaków


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek