logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pożyteczne przejście na ciemną stronę mocy
13.03.2010
Tematy: Kampanie, Belgia, Ekologia i środowisko

Pożyteczne przejście na ciemną stronę mocy

Your browser does not support the video tag.


W najbliższą sobotę można ze spokojnym sumieniem przejść na ciemną stronę mocy. Przekonuje do tego Darth Vader w nietypowym dla niego otoczeniu – na łące, wśród zwierząt, z jagnięciem na rękach, z motylem przy hełmie. Doceniając (chwilowo) piękno natury czarny charakter zachęca obywateli Belgii, w kampanii tamtejszego oddziału WWF, do przyłączenia się do kolejnej edycji akacji "Earth hour" ("Godzina dla ziemi"), czyli do spędzenia godziny w ciemności.

27 marca wieczorem na całym świecie na godzinę zgasną światła w domach i budynkach instytucji, w symbolicznym apelu o działanie na rzecz Ziemi.

Globalne ocieplenie, czyli obserwowany już od początku XIX wieku wzrost średniej temperatury na świecie, może oznaczać katastrofalne zagrożenie dla świata. Podniesienie poziomu mórz, gwałtowne topnienie lodowców i nasilenie ekstremalnych zjawisk pogodowych to tylko niektóre spodziewane efekty podniesienia temperatury.
M.Jankowiak



Nazwa kampanii:
Earth Hour
Czas:
2010.3.8 - 2010.3.27
Nadawca:
WWF
Media:
Telewizja, internet, plakaty
Wykonawca:
Germaine
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
For once, the dark side saves the planet (Jedyny raz ciemna strona mocy ratuje planetę)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek