logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  19.11.2012

Pożyteczne origami z banknotów

Your browser does not support the video tag.


Młotek z origami może posłużyć do zbudowania domu, a stetoskopem z misternie złożonego papieru można osłuchać pacjenta.

Ad Council, organizacja non-profit, która jest odpowiedzialna za rozpowszechnianie i promocję kampanii pożytku publicznego (public service campaigns) w imieniu innych organizacji lub rządu Stanów Zjednoczonych, zaangażowała się w akcję, która ma pomagać w naprawie zniszczeń po przejściu huraganu Sandy przez wschodnie wybrzeże USA. 

Kampania jest rozpowszechniana w postaci krótkiego filmu i plakatów. Trzydziestosekundowy spot opowiada historię jednodolarowego banknotu. Sprytnie złożony zamienia się po kolei w bijące serce, samolot, stetoskop, deskę i młotek, by na końcu zmienić się w otwartą dłoń. Oprócz tego banknot "mówi" do odbiorcy jaki jest (szybki i wszechstronny) i co potrafi (może być czymkolwiek, co jest potrzebne). Ten monolog ilustruje transformacja dolara, która oddaje to, jak można pomóc dzięki nawet niewielkiemu wsparciu finansowemu.

Plakat kampanii jest prosty i prezentuje obok siebie kolejne "wcielenia" jednodolarowego banknotu wraz z hasłem: "Pomóż tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne" (Help where it’s needed most). Cel i przekaz kampanii są jasne – liczy się każda, nawet symboliczna, pomoc ofiarom kataklizmu. Ikoną tego jest banknot o najniższym nominale – jeden dolar.

Filip Jędruch


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Help where it’s needed most
Czas:
2012.11.5
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Ad Council
Media:
Telewizja, plakaty, internet
Wykonawca:
Free Range Studios
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek