Poznań pogratulował i zaprosił
Uradowany kibic, przytulająca się para, wytatuowany mężczyzna, chłopiec, i w końcu błysk świateł stadionu. Bohaterowie spotu promującego Poznań znajdują się w rozpoznawalnych miejscach tego miasta, każdy też ma wypisany na ciele fragment hasła "Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO 2012 in Poznań" ("Gratulacje! Przyjedź i baw się na EURO 2012 w Poznaniu").
Reklama adresowana jest do kibiców reprezentacji narodowych, które zakwalifikowały się do EURO. Przygotowana kreacja pojawiła się w prasie w Niemczech, Holandii, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Gratulacje składane przez mieszkańców miasta Poznania zobaczyli między innymi czytelnicy takich tytułów jak Kicker, Der Spiegel, Suddeutsche Zeitung, SportBild, Corriere Dello Sport, La Gazzetta dello Sport, De Telegraaf, La Repubblica, El Pais, Marca czy As. Film emitowany był w telewizji, najpopularniejszych sportowych portalach w tych krajach oraz umieszczony na stronach YouTube i Facebook.
Akcja trwała od 12 października do 6 listopada. Całkowity koszt kampanii na pięciu rynkach zagranicznych wyniósł około 4 mln złotych. Jest to kolejne przedsięwzięcie promocyjne Poznania związane z EURO 2012 – poprzednim była kampania "A nam już trawa rośnie", informująca o otwarciu nowego stadionu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.09.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
16.09.2024
Borówka — superowoc, który przepisałby Ci okulista
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie