Torebka foliowa rozkłada się ok. 400lat. Każdego dnia sieci handlowe rozdają ich setki tysięcy. 15 stycznia rusza kampania billboardowa ekologicznych toreb Greenbag. Plakaty przedstawiają torbę Greenbag z logo WWF i z hasłem "Razem chronimy środowisko".
To już trzecia kampania dla tej marki. Poprzednie odbyły się w pierwszej połowie 2007r. i towarzyszyły wprowadzeniu toreb na polski rynek. Obecna kampania będzie trwała przez 2 tygodnie.
Celem akcji jest wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów. Kampania podkreśla ekologiczny charakter produktu, jego estetykę, pojemność oraz długi okres eksploatacji. Za kreację i zakup nośników reklamowych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Marpress. Działania PR prowadzi agencja Edelman Polska.
Z darmowych toreb foliowych zrezygnowała już IKEA, Yves Rocher, Tesco, podobne zamiary ma Biedronka. Radni kolejnych miast zastanawiają się nad przyjęciem uchwał zakazujących całkowicie używania foliówek. Głośną uchwałę łódzką unieważnił wojewoda, uznając ją za niezgodną z Konstytucją. W Australii, Nowej Zelandii i Japonii zakazano juź całkowicie korzystania z toreb foliowych, opodatkowano je dodatkowo choćby w Niemczech, Francji i Szwajcarii. Czekamy na ruch polskiego Ministerstwa Środowiska.
Komentarz Redakcji 1: Kampania oprócz charakteru ekologicznego, ma też zapewne wymiar komercyjny. 2: Estetyka billboardów pozostawia pewien niedosyt…
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta