────── 10.02.2009
Powszechna potrzeba miłości
W Indiach z okazji Walentynek kampania "Valentine’s Day" przypomniała o osobach w podeszłym wieku i o ich potrzebie czułości i miłości – identycznej, jak u młodszej części społeczeństwa. Plakat przedstawiający charakterystyczne dla seniorów laski tworzące kształt serca zachęca do pomocy, troski i czułości.
Inicjator kampanii, organizacja HelpAge India, od 1978 roku walczy o przestrzeganie praw osób starszych – zarówno w ustawach i inicjatywach rządowych, jak i w sferze obyczajowej. Dąży do podniesienia ich jakości życia prowadząc w całych Indiach swoje placówki pomocowe i aktywizacyjne. Zachęca młode osoby do wsparcia tych działań.
Nazwa kampanii:
Valentine's Day
Czas:
2009.2.1 - 2009.2.15
Kraje:
Indie
Nadawca:
HelpAge India
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Meridian Communications (Mumbai)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
The elderly need your love too.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym