────── 22.12.2010
Powrót do domu
Szpital to dla wielu przerażające lub przynajmniej smutne miejsce. Nieuleczalnie chorym dzieciom Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci oferuje opiekę w ich własnych domach. Stwarza warunki w najbardziej przyjaznym otoczeniu dziecka, czyli w jego własnym domu tak, aby mogło być w ostatnich chwilach ze swoimi bliskimi.
Właśnie rozpoczyna się kampania, która szczególnie natężona będzie w styczniu i w kwietniu, zachęcająca podatników do wpłacania 1% podatku na działalność Fundacji.
Kampanię w tym roku Fundacja realizuje własnymi środkami i według własnego pomysłu, nie korzystając z usług agencji TBWA, z którą dotychczas co roku współpracowała. Autorem spotu jest Krzysztof Wykrota, a producentem Rajmund Nafalski ze Spokojnastudio.
Nazwa kampanii:
Hospicjum to powrót do domu
Czas:
2010.12.20 - 2011.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Media:
Billboardy, citylighty, prasa, internet, telewizja
Wykonawca:
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Hospicjum to powrót do domu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków