────── 22.12.2010
Powrót do domu
Szpital to dla wielu przerażające lub przynajmniej smutne miejsce. Nieuleczalnie chorym dzieciom Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci oferuje opiekę w ich własnych domach. Stwarza warunki w najbardziej przyjaznym otoczeniu dziecka, czyli w jego własnym domu tak, aby mogło być w ostatnich chwilach ze swoimi bliskimi.
Właśnie rozpoczyna się kampania, która szczególnie natężona będzie w styczniu i w kwietniu, zachęcająca podatników do wpłacania 1% podatku na działalność Fundacji.
Kampanię w tym roku Fundacja realizuje własnymi środkami i według własnego pomysłu, nie korzystając z usług agencji TBWA, z którą dotychczas co roku współpracowała. Autorem spotu jest Krzysztof Wykrota, a producentem Rajmund Nafalski ze Spokojnastudio.
Nazwa kampanii:
Hospicjum to powrót do domu
Czas:
2010.12.20 - 2011.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Media:
Billboardy, citylighty, prasa, internet, telewizja
Wykonawca:
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Hospicjum to powrót do domu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka