────── 22.12.2010
Powrót do domu
Szpital to dla wielu przerażające lub przynajmniej smutne miejsce. Nieuleczalnie chorym dzieciom Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci oferuje opiekę w ich własnych domach. Stwarza warunki w najbardziej przyjaznym otoczeniu dziecka, czyli w jego własnym domu tak, aby mogło być w ostatnich chwilach ze swoimi bliskimi.
Właśnie rozpoczyna się kampania, która szczególnie natężona będzie w styczniu i w kwietniu, zachęcająca podatników do wpłacania 1% podatku na działalność Fundacji.
Kampanię w tym roku Fundacja realizuje własnymi środkami i według własnego pomysłu, nie korzystając z usług agencji TBWA, z którą dotychczas co roku współpracowała. Autorem spotu jest Krzysztof Wykrota, a producentem Rajmund Nafalski ze Spokojnastudio.
Nazwa kampanii:
Hospicjum to powrót do domu
Czas:
2010.12.20 - 2011.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Media:
Billboardy, citylighty, prasa, internet, telewizja
Wykonawca:
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Hospicjum to powrót do domu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.09.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
16.09.2024
Borówka — superowoc, który przepisałby Ci okulista
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie