logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Potrzebuję Mamy
03.04.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Potrzebuję Mamy



Kampania „Niewiele trzeba by pomóc. Wystarczy Twój 1%” zachęca do przekazywania 1% podatku osieroconym dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych.

Po raz trzeci Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce prosi podatników o wparcie swojej działalności 1% podatku. Środki zebrane w ramach akcji zapewniają prowadzenie rodzinnych placówek dla potrzebujących dzieci. Dzięki pomocy specjalistów, pozyskane środki mogą być w całości przeznaczone na sfinansowanie codziennych potrzeb ponad 400 dzieci.

Wśród firm wspomagających kampanię jest już tradycyjnie agencja reklamowa BBDO Warszawa, która przygotowała strategię oraz kreację ATL i BTL kampanii. W działania komunikacyjne zaangażowane jest TBWAPR, w pozyskiwanie mediów – Starcom.

Nieodpłatnie spoty reklamowe emitują m.in. TVN, TVN 7, TVN Style, AXN, Cyfra+, MiniMini, Kuchnia TV, Planete, Travel Channel, Ale Kino, Hyper oraz rozgłośnie radiowe – Radio Zet, RMF FM i Radio Roxy FM. Bezpłatne powierzchnie reklamowe przekazały firmy Clear Channel, AMS i Stroer.

Kampania obecna jest w internecie na www.1-procent.org – stronie przygotowanej pro bono przez agencję interaktywną Orbita. Nośnikami kampanii jest też prasa (ponad 50 tytułów) i ulotki dystrybuowane w sieciach kin obsługiwanych przez New Age Media i w 26 sieciach handlowych.



Nazwa kampanii:
Niewiele trzeba by pomóc
Czas:
2008.2.1 - 2008.4.30
Nadawca:
SOS Wioski Dziecięce
Media:
Billboardy, internet, telewizja, prasa, ulotki
Wykonawca:
BBDO Warszawa
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Niewiele trzeba by pomóc. Wystarczy Twój 1%





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek