logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Poszukiwania mikroprzedsiębiorcy roku 2010
09.03.2010
Tematy: Wydarzenia

Poszukiwania mikroprzedsiębiorcy roku 2010



Rusza szósta edycja konkursu „Mikroprzedsiębiorca Roku”. Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy zaprasza mikrofirmy z całej Polski do udziału w tegorocznym plebiscycie. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej kwocie 100 tysięcy złotych.

Celem konkursu jest wspieranie przedsiębiorczości, zachęcanie do zakładania własnych firm oraz wyróżnianie i promowanie najlepszych z nich jako przykładów efektywnych działań gospodarczych. – Wyróżniamy najlepszych i najbardziej aktywnych przedsiębiorców. Doceniając ich wysiłek włożony w prowadzenie własnej działalności pokazujemy, że warto budować własny biznes – twierdzi Krzysztof Kaczmar, dyrektor Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy.

Do tej pory Fundacja Kronenberga nagrodziła i wyróżniła 45 mikroprzedsiębiorców z całej Polski. W tym gronie znalazły się przedsiębiorstwa zajmujące się rozwojem nowoczesnych technologii, prowadzące hodowlę ślimaków, czy oferujące kompleksowe usługi szewskie.

Do konkursu mogą przystąpić przedsiębiorcy, którzy zatrudniają mniej niż 10 pracowników, a roczny obrót lub całkowity bilans roczny ich przedsiębiorstw nie przekracza 2 milionów euro. Zgłoszenia do konkursu mikrofirmy powinny dokonać wypełniając formularz konkursowy.

Laureat tegorocznej edycji konkursu otrzyma tytuł „Mikroprzedsiębiorca Roku 2010” oraz nagrodę w wysokości 40 tysięcy złotych. Kapituła konkursu przyzna także wyróżnienia w poszczególnych kategoriach:
• SENIOR – 1 wyróżniony, nagroda 15 000 zł;
• START – 1 wyróżniony, nagroda 15 000 zł ;
• MIKRO – 1 wyróżniony, nagroda 15 000 zł;
• NOWE TECHNOLOGIE – 1 wyróżniony, nagroda 15 000 zł.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 23 czerwca br. w siedzibie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek