logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Poszukiwana masochistka
20.10.2010
Tematy: Kreacje / printy

Poszukiwana masochistka



Poszukiwane pracownice. Wymagania: wiek 6-57 lat, gotowość do bycia wykorzystywaną, bitą i gwałconą. Oferowane korzyści – choroby weneryczne, trauma, upokorzenie i wielokrotne aborcje. Kandydatki zapraszane do zgłoszenia się osobiście.

Taką treść ogłoszeń, której brutalność dodatkowo podkreślono plamami krwi, ujrzeli mieszkańcy miast jednego z największych stanów indyjskich Andhra Pradesh. Plakaty opatrzone hasłem „A prostitute only becomes one when you hire her” (“Prostytutka staje się nią tylko wtedy, gdy ją zatrudnisz”) były rozklejane w miejscach, gdzie najczęściej kręcą się pośrednicy w handlu ludźmi: na dworcach kolejowych, postojach taksówek i ciężarówek.

Zleceniodawcą kampanii była Prajwala, duża południowoindyjska organizacja zajmująca się walką z prostytucją i handlem ludźmi oraz ochroną ofiar przemocy seksualnej. Kreację przygotowała agencja Bushtail.

Według Global Report on Trafficking in Persons, (UN Office on Drugs and Crime, 2009) Azja jest światowym centrum przemysłu usług seksualnych. Kampania miała być nie tylko ostrzeżeniem dla potencjalnych ofiar handlu ciałem, ale również ważnym głosem sprzeciwu w publicznej debacie na temat legalizacji prostytucji w Indiach.

W anglojęzycznej wersji plakatów pojawiła się literówka.
M. Danielewicz








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek