────── 10.08.2016
Poświęcić odkurzacz
Codzienność matek to bałagan, ból, kłopoty z figurą, brak spokoju nawet w toalecie, czy wyrywanie z łóżka wczesnym rankiem. Tym razem proszą swoje dzieci o jedno poświęcenie. Zamiast prezentu na Dzień Matki (w spocie jest to przyjmowany ze zrozumiałym brakiem entuzjazmu odkurzacz) proszą o wsparcie organizacji War Child, pomagającej matkom i dzieciom z terenów objętych konfliktem.
War Child dotacje chce przeznaczyć na ułatwienie dostępu do edukacji i szkoleń kobietom z terenów, gdzie toczą się konflikty, aby mogły zarabiać i w rezultacje zapewnić lepszą przyszłość swoim dzieciom.
Nazwa kampanii:
Mother's Day Sacrifice
Czas:
2016.4.21
Kraje:
Kanada
Nadawca:
War Child
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby szukające prezentu na Dzień Matki
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów