logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  23.07.2012

Postęp ekologicznej inicjatywy GE



GE opublikowała raport z postępów inicjatywy ecomagination w roku 2011 (2011 ecomagination Progress Report).

Celem inicjatywy jest wprowadzanie na rynek nowych technologii, które pomogą klientom rozwiązywać problemy związane z ochroną środowiska naturalnego. Od chwili uruchomienia w 2005 r. przyniosła ona przychody ze sprzedaży i usług przekraczające 105 mld dolarów. W ostatnim roku (objętym raportem) wyniosły zaś 21 mld dolarów. W tym samym czasie firma GE, kontynuując realizację swego celu, jakim jest zainwestowanie łącznie 10 mld dolarów w prace badawczo-rozwojowe w latach 2010-2015, przeznaczyła na ten cel 2 mld dolarów.

Oferta ecomagination wzbogaciła się w 2011 roku o 34 nowe produkty i usługi, wśród których są m.in. elektrownia kogeneracyjna FlexEfficiency 50 (technologia ta umożliwia przyłączenie do sieci różnych źródeł energii, w tym słonecznej i wiatrowej), silnik na gaz ziemny Waukesha 275GL+ (w jednym z zastosowań 16-cylindrowy silnik, pracujący z tą samą mocą, co konkurencyjny model, umożliwia zmniejszenie emisji CO2 o ponad 1900 ton rocznie, co odpowiada rocznej emisji CO2 ponad 380 amerykańskich samochodów) oraz oprogramowanie GE RailEdge Movement Planner (ułatwia operatorom kolejowym szybsze i bardziej inteligentne przesyłanie ładunków). Ponadto GE wprowadziła rozwiązanie elektryfikacji floty oraz kuchnię ecomagination — zestaw produktów umożliwiających zmniejszenie zużycia energii elektrycznej w kuchni o 20%.

Raport zawiera również zaktualizowane informacje na temat postępu realizacji pięciu zobowiązań podjętych przez GE w ramach inicjatywy ecomagination: podwojenie inwestycji w prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie czystych technologii, zwiększenie przychodów z produktów ecomagination, zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych i poprawa efektywności energetycznej działalności firmy, zmniejszenie zużycia i lepsze odzyskiwanie wody oraz prowadzenie rzetelnej polityki informacyjnej i budowania zainteresowania wśród swych klientów, interesariuszy i społeczności.

Interaktywny raport z postępów inicjatywy ecomagination w roku 2011 dostępny jest na stronie: www.ecomagination.com/progress


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek