────── 23.08.2011
Postawy odbiorców wobec reklamy społecznej w świetle badań dotyczących autorskiej koncepcji kampanii „Zwolnij przed szkołą”
Praca poświęcona jest postawom wobec reklamy społecznej dotyczącej przekraczania prędkości przy placówkach szkolnych. Przedstawione są różnice między reklamą komercyjną a reklamą społeczną. Przy użyciu metod socjologii wizualnej zanalizowano także elementy artystyczne, takie jak plakat i fotografia, wykorzystywane w reklamie. Część druga obejmuje założenia metodologiczne procesu badawczego. Kolejnym elementem jest prezentacja badania na temat autorskiej reklamy społecznej pod tytułem „Zwolnij przed szkołą”. Ostatnim elementem będzie próba weryfikacji wcześniej przedstawionych tez.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2023
Czego pragnie polski turysta
-
17.11.2023
Wizyta u psychologa to już nie wstyd. Zmienia się świadomość Polaków
-
10.11.2023
Dlaczego warto adoptować starsze zwierzęta?
-
06.10.2023
Zrzędy, plotkarze, leniuchy — kto nas najbardziej irytuje w pracy
-
22.09.2023
Jemy coraz więcej warzyw i owoców
-
15.09.2023
Cichy zabójca — tlenek węgla. Co wiemy na jego temat?