logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  17.01.2012

Pośmiertne 8 sekund dla Steve’a Jobs’a

Your browser does not support the video tag.


Osiem sekund ciszy za niecałego dolara sprzedaje iTunes Store. Utwór dedykowany Steve’owi Jobs’owi wymyśliła organizacja Moment of Silence, która w ten sposób czci pamięć prezesa Apple’a i jednocześnie wspiera walkę z nowotworami: „Pay homage to Steve Jobs while fighting pancreatic cancer.” ("Złóż hołd Steve’owi Jobs’owi i pomóż w walce z rakiem trzustki") – głosi hasło akcji, którą przygotowała agencja KNARF z Nowego Jorku. Dochód uzyskany ze sprzedaży „ciszy”, w całości przeznaczony będzie na fundacje prowadzące badania nad rakiem trzustki. Osiem sekund ciszy symbolizuje 8 lat walki, jaką twórca iPada stoczył z nowotworem trzustki.

Na stronie internetowej projektu dostępny jest krótki filmik wyjaśniający ideę kampanii i instruujący w jaki sposób dokonać zakupu nietypowego utworu.

Steve Jobs był współtwórcą legendarnej dziś firmy Apple. Oddany swojej pracy, stworzył produkty, które łączą niepowtarzalny wygląd z ogromną funkcjonalnością. Jest ojcem tak rozpoznawalnych urządzeń jak iPod, iMac czy iPad. Zmarł na początku października 2011 roku.
A. Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Steve Jobs Moment of Silence
Czas:
2012.1.13
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Moment of Silence Inc.
Media:
Internet
Wykonawca:
KNARF (New York)
Adresaci:
Internauci, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Pay homage to Steve Jobs while fighting pancreatic cancer. (Złóż hołd Steve’owi Jobs’owi i pomóż w walce z rakiem trzustki)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 28.02.2023

    Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek