logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pośmiertne 8 sekund dla Steve’a Jobs’a
17.01.2012
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Pośmiertne 8 sekund dla Steve’a Jobs’a

Your browser does not support the video tag.


Osiem sekund ciszy za niecałego dolara sprzedaje iTunes Store. Utwór dedykowany Steve’owi Jobs’owi wymyśliła organizacja Moment of Silence, która w ten sposób czci pamięć prezesa Apple’a i jednocześnie wspiera walkę z nowotworami: „Pay homage to Steve Jobs while fighting pancreatic cancer.” ("Złóż hołd Steve’owi Jobs’owi i pomóż w walce z rakiem trzustki") – głosi hasło akcji, którą przygotowała agencja KNARF z Nowego Jorku. Dochód uzyskany ze sprzedaży „ciszy”, w całości przeznaczony będzie na fundacje prowadzące badania nad rakiem trzustki. Osiem sekund ciszy symbolizuje 8 lat walki, jaką twórca iPada stoczył z nowotworem trzustki.

Na stronie internetowej projektu dostępny jest krótki filmik wyjaśniający ideę kampanii i instruujący w jaki sposób dokonać zakupu nietypowego utworu.

Steve Jobs był współtwórcą legendarnej dziś firmy Apple. Oddany swojej pracy, stworzył produkty, które łączą niepowtarzalny wygląd z ogromną funkcjonalnością. Jest ojcem tak rozpoznawalnych urządzeń jak iPod, iMac czy iPad. Zmarł na początku października 2011 roku.
A. Kolasa



Nazwa kampanii:
The Steve Jobs Moment of Silence
Czas:
2012.1.13
Nadawca:
Moment of Silence Inc.
Media:
Internet
Wykonawca:
KNARF (New York)
Adresaci:
Internauci, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Pay homage to Steve Jobs while fighting pancreatic cancer. (Złóż hołd Steve’owi Jobs’owi i pomóż w walce z rakiem trzustki)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek