Pomysł akcji był bardzo prosty: dostępne w sklepach produkty podzielono na pół. Klient kupował zatem pół sałaty albo połowę arbuza, ale płacił za cały produkt. Połowa pieniędzy z tej „połowicznej” transakcji zostaje przeznaczona na dożywienie głodujących.
Akcja zatytułowana "Share project" ("Projekt dzielenia się") została przeprowadzona przez brazylijską fundację Casa do Zezinho, która zajmuje się dziećmi i młodzieżą z biednych dzielnic Sao Paulo. Casa de Zezinho poprzez programy edukacyjne i kulturalne próbuje zapewnić dzieciom lepszą przyszłość.
Pomysłodawcą całego przedsięwzięcia jest agencja AlmapBBDO. Koncept polegał na dosłownym wcieleniu w życie idei dzielenia się posiłkiem z potrzebującymi. Osoby biorące udział w Share project miały mieć poczucie, że rzeczywiście i konkretnie pomogły tym, którzy potrzebowali wsparcia.
A.Pisarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food