────── 16.05.2017
Sojowe zestawienie kampanii promujących wegetarianizm
Portret człowieka z foką i psem
Pod hasłem „Jestem Zwierzęciem. Myślę. Czuję. Chcę żyć” Stowarzyszenie Empatia organizuje w wielu miastach Polski happeningi. Scenariusz akcji za każdym razem jest podobny: kilkadziesiąt osób stoi w milczeniu, trzymając plakaty z portretami różnych zwierząt. Nie ma szokowania krwią czy scenami przemocy – jedynie wizerunki stworzeń opatrzone hasłem akcji. Zdaniem organizatorów, happeningi w symboliczny sposób zwracają „osobowość i biografie” zwierzętom, które zostają uprzedmiotowione przez przemysł mięsny i sprowadzone do roli liczonego w tonach żywca.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2025
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025
W chłodni
-
06.06.2025
Zepsute bajki
-
03.06.2025
Dziecko samo w obcym mieście