────── 16.05.2017
Sojowe zestawienie kampanii promujących wegetarianizm
Portret człowieka z foką i psem
Pod hasłem „Jestem Zwierzęciem. Myślę. Czuję. Chcę żyć” Stowarzyszenie Empatia organizuje w wielu miastach Polski happeningi. Scenariusz akcji za każdym razem jest podobny: kilkadziesiąt osób stoi w milczeniu, trzymając plakaty z portretami różnych zwierząt. Nie ma szokowania krwią czy scenami przemocy – jedynie wizerunki stworzeń opatrzone hasłem akcji. Zdaniem organizatorów, happeningi w symboliczny sposób zwracają „osobowość i biografie” zwierzętom, które zostają uprzedmiotowione przez przemysł mięsny i sprowadzone do roli liczonego w tonach żywca.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym