Poranek z wątpliwościami
Ileż to można się dowiedzieć o człowieku obserwując uważnie jego mieszkanie. W pokoju śpiącego błogo mężczyzny ściany zdobi plakat jakiegoś wydarzenia odbywającego się w lokalnym klubie, na dalszym planie stoi deska snowboardowa. Przechodząc przez pomieszczenie można się potknąć o kufel po piwie, książki, płyty kompaktowe, plecak, gitarę… Z tego pozornego chaosu wyłania się pewna idea – ubranie śpiącego układa się na podłodze w słowo „HIV”.
Mężczyzna ma na ręku żółtą opaskę – najprawdopodobniej seks-bransoletkę, która komunikuje innym otwartość na określone zachowanie seksualne. Druga poduszka wskazuje, że w łóżku mogła znajdować się jeszcze jedna osoba. Puste butelki na podłodze świadczą o tym, że zabawie towarzyszył alkohol. To detektywistyczne rozpoznanie prowadzi do jednoznacznego przesłania: seks bez zabezpieczenia, zwłaszcza z przygodnie poznaną osobą, zostawia człowieka z wątpliwościami co do własnego statusu serologicznego.
Reklama jest częścią kampanii „Clothing” („Ubrania”) zorganizowanej przez Israel Aids Force TASK. Hasłem „Unprotected sex leaves you with a doubt” („Seks bez zabezpieczeń zostawia Cię z wątpliwościami”) zachęca odbiorców do wykonania testu na obecność wirusa HIV i do stosowania prezerwatyw.
Israel Aids Force Task jest organizacją non-profit założoną w 1985 roku, stale współpracującą z rządem i służbą zdrowia. Jej celem jest reprezentowanie interesów osób z HIV i AIDS, pomaganie zakażonym/chorym i ich rodzinom, zwiększanie świadomości społecznej w związku z tym problemem, a także przyjmowanie skarg w związku z dyskryminacją.
Według szacunków tamtejszego Ministerstwa Zdrowia nosicielami wirusa HIV jest prawie 7.000 mieszkańców Izraela.
A.Koim
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne