logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pora się wycofać
27.12.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Pora się wycofać



Naukowcy są zgodni – pornografia może prowadzić do uzależnienia, zwłaszcza u dzieci i młodzieży. Buduje również nieprawdziwy obraz ludzkiej seksualności, promuje przedmiotowe traktowanie kobiet i mężczyzn, ma negatywny wpływ na zdolność do budowania związków, a nawet może prowadzić do dysfunkcji seksualnych (szerzej pisaliśmy o tym TUTAJ).

Warto również pamiętać, że według różnych szacunków przemysł związany z pornografią wart jest około 97 miliardów dolarów. Rocznie. Z czego trudna do określenia jego część realizowana jest w szarej strefie, poza kontrolą ze strony służb państwowych i nierzadko ma związek z działaniami o charakterze przestępczym m.in. handlem ludźmi.

Amerykańska kampania społeczna „Pull Back From Porn” („Pora wycofać się z porno”) stanowi jedno z ciekawszych rozwiązań kreatywnych w podejściu do tego zagadnienia. Twórcy filmu rozpoczynają bowiem klip od kadru, ukazującego mężczyznę oglądającego film dla dorosłych na domowym komputerze, po czym – dzięki cofającej się kamerze – obraz ten z każdą sekundą staje się coraz większy i szerszy, obejmując coraz więcej aspektów zjawiska. Co z jednej strony sugeruje niejednoznaczność przemysłu pornograficznego i uwikłanie weń jego odbiorców, z drugiej zaś – wprost nawiązuje do tytułu kampanii:

https://video.adsoftheworld.com/18i4t6nm4lrs465mpuphklr7wkzi.mp4

Autorem koncepcji kampanii jest Tyler M. Chapman.

NGO pornografia uzależnienia walka z przemocą nałóg Stany Zjednoczone film kampanie studenckie


Nazwa kampanii:
Pull Back From Porn
Czas:
2023.12
Nadawca:
Fight The New Drug
Media:
film
Wykonawca:
School: Southern Methodist University





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek