logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Popieranie płatnych praktyk
01.10.2013
Tematy: Wydarzenia

Popieranie płatnych praktyk



Dyskusję na temat bezpłatnych staży i praktyk chcą wywołać organizatorzy kampanii „Nie robię tego za darmo”.

 „Zlecano mi najgorsze prace, pracownicy firmy wykorzystywali na maxa to, że jestem do ich usług. Jeśli nie było nic do zrobienia, nikt nie zwracał na mnie uwagi”; „Każdy mój pomysł był odrzucany, nie płacono mi nic i wiedziałam że i tak nie zostanę tam dłużej. Potrzebne było mi doświadczenie, a to jedyna była opcja żeby je zdobyć”; „Wszak to rzecz pewna i oczywista: niegdyś niewolnik, a dziś: stażysta”  – to fragmenty opowieści zamieszczonych w dziale Wasze Historie na stronie kampanii www.nierobietegozadarmo.pl. Organizatorzy zachęcają wszystkich studentów i absolwentów, którzy mieli okazję uczestniczyć w bezpłatnych stażach i praktykach do podzielenia się swoimi doświadczeniami, które będą opublikowane na stronie.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na skalę problemu i propagowanie alternatyw – w tym przez stałe udostępnianie informacji o akcesie do płatnych praktyk i staży na terenie całego kraju, które znajdą się w tworzonej na stronie bazie. Kampania zachęca do dołączenia do niej wszystkie firmy, które płacą studentom za pracę i dbają o rozwój zawodowy swoich pracowników.

Organizatorem kampanii jest Fundacja Wspieramy Wielkich Jutra. Partnerem strategicznym i inicjatorem kampanii jest serwis pracy zdalnej inCLICK oraz DGA i agencja Commercial Communications.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek