logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Popielniczka z płuc i płodu
20.12.2012
Tematy: Kampanie, Chiny, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Popielniczka z płuc i płodu



Płyty ze zdjęciami chorych płuc lub uszkodzonych płodów zostały wykorzystane jako popielniczki. Palacze z nich korzystający musieli zgasić i wrzucić papierosa do wgłębienia znajdującego się w płycie ze zdjęciem.

Takie popielniczki zostały ustawione w miejscach publicznych przeznaczonych do palenia w Pekinie. Kampania zwizualizowała związek między czynnością palenia a jej destrukcyjnym wpływem na ludzkie zdrowie. Przekaz został wzmocniony hasłem kampanii widniejącym na płycie z popielniczką: "Cancer, which is thrown into your lungs by yourself" (Rak, który sam/a powodujesz w swoich płucach) lub na innym zdjęciu: "Congenital Malformation, which is thrown into baby’s body by yourself" (Wrodzony niedorozwój, który sam/a powodujesz u swojego dziecka).

Nadawcą kampanii jest China Enviromental Protection Foundation (Chińska Fundacja Ochrony Środowiska) – pierwsza pozarządowa organizacja w Chinach zajmująca się ochroną środowiska.

Ewa Witkowska



Nazwa kampanii:
No Smoking Cancer
Czas:
2012.12.4
Nadawca:
China Enviromental Protection Foundation
Media:
Ambient
Wykonawca:
Dentsu
Adresaci:
Palacze, palące matki, osoby palące w otoczeniu ciężarnych kobiet
Hasło kampani:
Cancer, which is thrown into your lungs by yourself (Rak, który sam/a powodujesz w swoich płucach); Congenital Malformation, which is thrown into baby’s body by yourself (Wrodzony niedorozwój, który sam/a powodujesz u swojego dziecka)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek