logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pomocne karty świąteczne i książeczki w 5-10-15
17.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pomocne karty świąteczne i książeczki w 5-10-15



Firma Komex, właściciel marki 5-10-15, włączyła się w obchody 20-lecia uchwalenia Konwencji o Prawach Dziecka organizowane przez UNICEF. Od 20 do 27 listopada (lub do wyczerpania zapasów) w sklepach 5-10-15 do wszystkich zakupów będzie bezpłatnie dodawana książeczka „Twoje prawa” – skrót Konwencji przeznaczony dla dzieci.

Dodatkowo w wybranych sklepach sieci 5-10-15 (w Białymstoku, Bydgoszczy, Bytomiu, Czeladzi, Częstochowie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu) od 20 listopada do 20 grudnia będzie można kupić świąteczne kartki UNICEF. – Przed Świętami wiele osób pyta nas o to, gdzie mogą kupić kartki UNICEF – powiedziała Marta Bąkowska-Pyza, kierująca działem sprzedaży w UNICEF. – W tym roku serdecznie zapraszamy do sklepów 5-10-15 – każda kupiona kartka to pomoc dla potrzebujących dzieci.

W tym roku UNICEF obchodzi 60. rocznicę powstania charytatywnych pocztówek. Każdego roku na całym świecie sprzedawanych jest ich ponad 100 milionów. Cały dochód jest przeznaczany na programy pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom.

Firma Komex wspiera finansowo działania organizacji UNICEF na rzecz dzieci – wsparła m.in. projekt „Szkoły dla Afryki” oraz przygotowanie książeczki „Twoje prawa”.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek