logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pomoc zwycięży przemoc
24.03.2017
Tematy: Kampanie, Polska, Walka z przemocą

Pomoc zwycięży przemoc



Z plakatów spoglądają na nas poważne twarze, ale maluje się na nich determinacja. Młoda kobieta sfotografowana na pierwszym z nich okazuje się świadkiem przemocy, na drugim widzimy mężczyznę w średnim wieku, który jest jej sprawcą, natomiast trzeci plakat przedstawia ofiarę agresji. Osoby te połączyło to, że dokonały aktywnego wyboru – postanowiły przełamać zmowę milczenia i poszukać pomocy.

Kampania społeczna pod hasłem „wybieram pomoc” uruchomiona przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej powstała w celu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz przemocy ze względu na płeć. Na stronie internetowej www.wybierampomoc.pl dostępna jest obszerna baza wiedzy na temat zjawiska przemocy. Twórcy kwestionują głęboko zakorzenione i szkodliwe mity, które funkcjonują w naszym społeczeństwie. Często można usłyszeć takie stwierdzenie: „O przemocy można mówić tylko wtedy, gdy na ciele ofiary widać wyraźne ślady”. Tymczasem przemoc może przybierać różne oblicza – może mieć także charakter psychiczny , seksualny bądź ekonomiczny.

 Na stronie kampanii można znaleźć informacje na temat  instytucji do których można udać się w poszukiwaniu pomocy oraz numery telefonów zaufania. Osoby stosujące przemoc także znajdą dla siebie niezbędne informacje.

Kampania jest jednym z działań w ramach Projektu Predefiniowanego „Rodzina polska – wolna od przemocy”. Projekt współfinansowany jest z Funduszy Norweskich w ramach Programu PL14 "Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie i przemocy ze względu na płeć".

Kreację przygotowała agencja Bring More Advertising dla  Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

 

Natalia Kamińska



Nazwa kampanii:
Wybieram pomoc
Czas:
2017.8.3
Nadawca:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Wykonawca:
Bring More Advertising
Hasło kampani:
wybieram pomoc





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek