logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Pomoc po popcornie
07.11.2010
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Pomoc po popcornie



Na sali kinowej wyświetlane są reklamy poprzedzające seans. Początkowo radosna i beztroska reklama popcornu zamienia się w rodzinny dramat, gdy mała dziewczynka zaczyna krztusić się kukurydzianą przekąską. Rodzice są kompletnie bezradni. Zrozpaczona matka, trzymając na rękach umierające dziecko błaga o ratunek. Pomoc nadchodzi… z widowni.

Co roku w Wielkiej Brytanii 150 tysięcy ludzi umiera z powodu nieudzielenia im pierwszej pomocy. Badania przeprowadzone przez wyspiarskie organizacje zdrowotne wykazały, że ponad połowa brytyjskiego społeczeństwa nie potrafi zachować się właściwie w sytuacji zadławienia lub omdlenia.

St. John Ambulanse, organizacja popularyzująca wiedzę na temat pierwszej pomocy postanowiła to zmienić. Za pomocą filmu uświadamia Brytyjczykom, jak ważna może okazać się umiejętność ratowania życia w nagłych wypadkach. Hasło kampanii „You can be the difference between life and death" (“To ty możesz być różnicą między życiem a śmiercią”) podkreśla rolę osób obecnych w sytuacjach nieszczęśliwych wypadków, których właściwa reakcja może uratować życie.

Organizacja St. John Ambulance za cel stawia sobie wyposażenie jak największej ilości Brytyjczyków w umiejętność udzielania pierwszej pomocy. Jej pracownicy i wolontariusze poprzez bezpośrednie szkolenia w zakładach pracy i szkołach oraz kampanie uczą 800 tysięcy osób rocznie, jak ratować życie.
T.Karwat-Seko








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

  • 13.05.2024Kreacje / printy

    Kintsugi — sztuka sklejania człowieka

  • 06.05.2024Wiedza - Literatura

    Truskawki to ulubione owoce Polaków

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek