Agnieszka Osiecka w Warszawie, Stary Marych w Poznaniu czy krasnale we Wrocławiu – 24 września na jeden dzień wybrane pomniki założyły żółte okulary. Akcja inicjowała kampanię edukacyjną „Chroń swój wzrok cały rok”, która ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność ochrony oczu przed promieniami UV przez 365 dni w roku, niezależnie od pogody.
W ramach akcji zostało również przeprowadzone badanie przez TNS Polska dotyczące świadomości Polaków na temat szkodliwego działania promieni UV. W czasie trwania kampanii za pośrednictwem mediów oraz strony internetowej www.chronswojwzrok.pl organizatorzy edukują na temat szkodliwego wpływu niewidzialnych promieni UV na oczy. Zwieńczeniem będzie konkurs radiowy, który odbędzie się 10 października, w Światowy Dzień Wzroku.
Patronat nad akcją objęli Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-PZH oraz Katedra i Klinika Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Akcja jest realizowana na zlecenie firm Essilor i JZO.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę