Pomaganie wzmacnia
W sierpniu 2006 roku rozpoczęła się w mediach ogólnopolska kampania społeczna „Pomaganie wzmacnia” Centrum Wolontariatu. Celem przedsięwzięcia było zachęcenie wszystkich do włączenia się w wolontariat, do zaangażowania się w pomaganie innym, potrzebującym pomocy.
Nośnikami kampanii były spoty filmowe i plakaty, których głównym bohaterem był słynny Mistrz Świata – Strongman Pudzian, czyli Mariusz Pudzianowski, który jest symbolem hartu ducha, silnego charakteru w dążeniu do wyznaczonego sobie sportowego celu. Jest kimś, kto dzięki systematycznej, tytanicznej pracy nad samym sobą, osiąga swoje marzenia i znajduje czas by pomóc innym. Poprzez jego osobę – występującą w roli wolontariusza – inicjatorzy kampanii chcieli ukazać wolontariat jako drogę do kształtowania własnej osobowości, charakteru, źródło siły do pomagania innym, a także, że ważne i potrzebne jest pomaganie innym, żyjącym wokół nas, oczekującym pomocnej dłoni, ciepłego słowa, konkretnej pomocy. W kampanii Mariusz Pudzianowski wystąpił nieodpłatnie.
W Centrum Wolontariatu można dowiedzieć się jakie prace na rzecz dzieci, osób niepełnosprawnych, seniorów, w dziedzinie ekologii, kultury można podjąć.
Forma przekazu reklamy – spoty i plakaty przedstawione z przymrużeniem oka, pokazujące pomoc osobie potrzebującej w sposób niestereotypowy, ukazały wolontariat jako ciekawą formę pomocy drugiej osobie.
Kampania opracowana i przygotowana została nieodpłatnie przez agencję Leo Burnett i dom mediowy Starcom. Realizację kampanii wsparły Commercial Union Polska oraz TP SA.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów