Pomaganie wzmacnia
W sierpniu 2006 roku rozpoczęła się w mediach ogólnopolska kampania społeczna „Pomaganie wzmacnia” Centrum Wolontariatu. Celem przedsięwzięcia było zachęcenie wszystkich do włączenia się w wolontariat, do zaangażowania się w pomaganie innym, potrzebującym pomocy.
Nośnikami kampanii były spoty filmowe i plakaty, których głównym bohaterem był słynny Mistrz Świata – Strongman Pudzian, czyli Mariusz Pudzianowski, który jest symbolem hartu ducha, silnego charakteru w dążeniu do wyznaczonego sobie sportowego celu. Jest kimś, kto dzięki systematycznej, tytanicznej pracy nad samym sobą, osiąga swoje marzenia i znajduje czas by pomóc innym. Poprzez jego osobę – występującą w roli wolontariusza – inicjatorzy kampanii chcieli ukazać wolontariat jako drogę do kształtowania własnej osobowości, charakteru, źródło siły do pomagania innym, a także, że ważne i potrzebne jest pomaganie innym, żyjącym wokół nas, oczekującym pomocnej dłoni, ciepłego słowa, konkretnej pomocy. W kampanii Mariusz Pudzianowski wystąpił nieodpłatnie.
W Centrum Wolontariatu można dowiedzieć się jakie prace na rzecz dzieci, osób niepełnosprawnych, seniorów, w dziedzinie ekologii, kultury można podjąć.
Forma przekazu reklamy – spoty i plakaty przedstawione z przymrużeniem oka, pokazujące pomoc osobie potrzebującej w sposób niestereotypowy, ukazały wolontariat jako ciekawą formę pomocy drugiej osobie.
Kampania opracowana i przygotowana została nieodpłatnie przez agencję Leo Burnett i dom mediowy Starcom. Realizację kampanii wsparły Commercial Union Polska oraz TP SA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
31.03.2025
Ilu Polaków źle znosi zmianę czasu?
-
30.03.2025
Czy mówisz tak do swojego dziecka?
-
28.03.2025
Strzelanina