Fanimani to serwis, który wystartował w grudniu 2014 roku i jest pierwszym portalem w Polsce, który umożliwia wspieranie organizacji społecznych, podczas zakupów internetowych, bez dodatkowych kosztów.Przed dokonaniem zakupów w jednym z 755 partnerskich sklepów online, użytkownicy serwisu wskazują cel, który chcą wspierać i następnie robią swoje zakupy tak jak zwykle. Od każdej zrealizowanej transakcji dla wybranego celu przekazana zostaje darowizna w wysokości kilku procent wartości zakupów. Pieniądze te pochodzą z budżetu marketingowego sklepu.
Wśród partnerów serwisu znajdują się popularne sklepy, m.in.: Empik, księgarnie Matras, sieć Merlin.pl, technologiczne markety Saturn, MediaMarkt i MediaExpert, sklepy Vobis, Sferis, Komputronik, sieci Play i Orange, biura podróży, linie lotnicze, Microsoft, perfumerie, sklepy z biżuterią, wyposażeniem wnętrz, a nawet market spożywczy Auchan oraz sklep zoologiczny ZooPlus.
Według danych serwisu, użytkownicy najczęściej generują darowizny przy zakupie książek i multimediów (30,8% darowizn) i artykułów dla zwierząt (23,2%); w dalszej kolejności elektroniki (7,5%) oraz mody i obuwia (6,8%). Po trzech kwartałach działalności serwisu przekazano 8168 darowizn dla 1546 organizacji. Średnia wysokość darowizny wynosi 15,04 zł. W akcji bierze udział 755 sklepów internetowych.
Serwis FaniMani.pl prowadzony jest przez Fundację FaniMani, której misją jest wspieranie inicjatyw i organizacji w zbieraniu funduszy na realizację ich działań i prospołecznych celów poprzez udostępnianie stworzonych specjalnie z myślą o tym narzędzi. Na FaniMani.pl każdy może za darmo zgłosić swój pomysł i zbierać fundusze na jego realizację albo wspierać inne projekty robiąc zakupy online. FaniMani posiada także rozbudowany program skierowany do szkół z całej Polski. Fundatorem fundacji jest firma FaniMani sp. z.o.o.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska