logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pomaganie przez rozbieranie
10.09.2014
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna

Pomaganie przez rozbieranie

Your browser does not support the video tag.


Przystojny, wysportowany mężczyzna rozbiera się na oczach klientów w sklepie odzieżowym.

Początek filmu wygląda jak reklama dezodorantu dla mężczyzn, ale spot jest elementem kampanii, przygotowanej przez organizację charytatywną Scope, zajmującą się pomocą niepełnosprawnym ruchowo. Zachęca ona do oddawania ubrań, których nie planuje się już używać, do któregoś z prowadzonych przez nią sklepów charytatywnych. Fundusze wspierają działalność organizacji.

Kampania nawiązuje do reklamy Levi’s z lat 80. w której w bieliźnie zaprezentował się Nick Kamen. Teraz to samo – w słusznym celu – zrobił sportowiec i model po amputacji kończyny, Jack Eyers.

Przedsięwzięcie rozpoczęło się w lipcu, trwało miesiąc i zakończyło się sukcesem. Do sklepów trafiło 1,195,370 sztuk odzieży różnego typu.

Dominika Charytoniuk



Nazwa kampanii:
Scope’s Great Donate
Czas:
2014.6.30 - 2014.7.31
Nadawca:
Scope
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby posiadające zbędną odzież





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek