Pomaganie przez rozbieranie
Przystojny, wysportowany mężczyzna rozbiera się na oczach klientów w sklepie odzieżowym.
Początek filmu wygląda jak reklama dezodorantu dla mężczyzn, ale spot jest elementem kampanii, przygotowanej przez organizację charytatywną Scope, zajmującą się pomocą niepełnosprawnym ruchowo. Zachęca ona do oddawania ubrań, których nie planuje się już używać, do któregoś z prowadzonych przez nią sklepów charytatywnych. Fundusze wspierają działalność organizacji.
Kampania nawiązuje do reklamy Levi’s z lat 80. w której w bieliźnie zaprezentował się Nick Kamen. Teraz to samo – w słusznym celu – zrobił sportowiec i model po amputacji kończyny, Jack Eyers.
Przedsięwzięcie rozpoczęło się w lipcu, trwało miesiąc i zakończyło się sukcesem. Do sklepów trafiło 1,195,370 sztuk odzieży różnego typu.
Dominika Charytoniuk
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat