Charityapps, aplikacja za pośrednictwem której można przekazywać środki na wybraną organizację pozarządową, została uruchomiona 26 września br. Przez ten czas zarejestrowano ponad 28 tys. kliknięć.
Po instalacji, aplikacja pojawia się na pulpicie i uruchamia się wraz ze startem systemu. Należy kliknąć w logo danej organizacji, aby zasilić jej konto kwotą z przedziału od 0,01 do 0,05 zł. Charityapps jest także narzędziem dla firm, które chcą reklamować swoje produkty i usługi, budując jednocześnie wizerunek podmiotu odpowiedzialnego społecznie. Fundusze z reklam zasilają konta organizacji III sektora, wskazanych przez użytkowników sieci. Beneficjentami aplikacji jest ponad 80 organizacji pozarządowych.
Na fanpage’u projektu (https://www.facebook.com/charityappsme) przygotowano układanki-zgadywanki, których kolejne elementy będą odsłaniane w miarę osiągania kolejnych progów finansowania w serwisie PolakPotrafi.pl. Na tym portalu można zakupić kubki, torby, t-shirty, poduszki, magnesy i wpinki z logiem Charityapps. Fundusze będą przekazane na rozbudowę aplikacji (wersja na iPhone), stworzenie narzędzi dla beneficjentów aplikacji, przygotowanie filmu będącego instrukcją zarówno dla użytkowników, jak również dla organizacji pozarządowych oraz emisję specjalnej reklamy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym