logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.10.2009

Polsko-gruzińskie zapoznanie



20 października rusza kampania pod hasłem „Poznajmy się z dobrej strony”, wspierająca projekt GEO-PL, finansowany przez Europejski Fundusz na rzecz integracji obywateli Państw Trzecich.

Celem GEO-PL jest integracja migrantów z Gruzji zamieszkujących w Polsce z polskim społeczeństwem poprzez przybliżenie Polakom kultury gruzińskiej oraz promocję wizerunku współczesnej Gruzji.

Głównym filarem projektu jest portal społecznościowy www.geo-pl.org, który pełnić będzie rolę „skrzynki kontaktowej“ zarówno pomiędzy Gruzinami w Polsce, jak i Polakami zainteresowanymi Gruzją. Będzie to narzędzie integracji polsko-gruzińskiej w postaci platformy komunikacyjnej między społecznościami gruzińską w Polsce, gruzińską w Gruzji oraz polską, zainteresowaną tematyką gruzińską.

Będzie to także miejsce spotkań artystów polskich i gruzińskich. Dzięki portalowi zyskają oni platformę do tworzenia wspólnych projektów artystycznych. Artyści, którzy do tej pory zgodzili się zaangażować w projekt, to fotografowie z Polski: Joanna Zastróżna, Tomek Albin, Michał Szlaga, Kuba Dąbrowski, Magdalena Bujak, Krzysztof Kowalski, Szymon Szcześniak, Przemek Pokrycki, Marek Mielnicki, Radek Polak, oraz z Gruzji: Katerina Bakheradze i Natela Grigalashvili.

Portal adresowany jest przede wszystkim do ludzi młodych: studentów gruzińskich w Polsce, studentów polskich oraz mieszanych małżeństw.

– Portal ma być miejscem spotkań współczesnych młodych ludzi z Gruzji i Polski. Jest to próba odejścia od wizerunku Gruzji folklorystycznej i ukazania innych, nowoczesnych obliczy tego kraju min. muzyki, sztuki, literatury. Nie oznacza to jednak, że całkowicie odżegnujemy się od uroków folkloru, który jest bardzo silnie zakorzeniony w świadomości Gruzinów, również tych młodego pokolenia – powiedział Radek Polak, pomysłodawca projektu GEO-PL.

Elementami kampanii „Poznajmy się z dobrej strony”, wpierającej projekt GEO-PL będą działania outdoorowe oraz działania PR.

Organizacją nadzorującą przebieg projektu jest Fundacja „Ocalenie”, partnerem głównym Georgian wine center sp. z o.o., partnerami projektu: Wojewoda Mazowiecki, AMS, Jet Line, ContraPunctum, Akadmia Fotografii, kaukaz.pl, a patronami medialnymi: Roxy FM, gazeta.pl, Exkluziv, Podróże, mmwarszawa.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek