Uśmiechnięci młodzi ludzie na plakacie towarzyszą hasłu „Poland. Spring into”. Kampania przygotowana na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych według nadawcy ma promować Polskę za granicą, w szczególności pokazywać pozytywne przemiany ostatnich 25 lat i nawiązywać do rocznicy wyborów 4 czerwca. Na razie w Londynie zaprezentowano plakaty, które – wg polskich mediów – nie są zrozumiałe dla Brytyjczyków.
Po angielsku słowo „spring” oznacza m.in. „wiosna”, „źródło”, ale też „skok”. „Spring into” oznacza „włączyć się do akcji”, jednak hasło nie wyjaśnia, o jakie działanie mogłoby chodzić. Zasadniczo ten slogan jest bez sensu – powiedział dla portalu Natemat.pl dr Benjamin Stanley z University of Sussex. Po „spring into” powinno coś następować. Nasuwa się „spring into action”, ale nie ma to nic wspólnego z tematem kampanii.
Portal gazeta.pl cytuje wyjaśnienie ministerstwa, jakoby hasło miało być rozwijane w kolejnych odsłonach kampanii i jest celowo wieloznaczne, aby każdy mógł interpretować je na swój sposób.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę