Uśmiechnięci młodzi ludzie na plakacie towarzyszą hasłu „Poland. Spring into”. Kampania przygotowana na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych według nadawcy ma promować Polskę za granicą, w szczególności pokazywać pozytywne przemiany ostatnich 25 lat i nawiązywać do rocznicy wyborów 4 czerwca. Na razie w Londynie zaprezentowano plakaty, które – wg polskich mediów – nie są zrozumiałe dla Brytyjczyków.
Po angielsku słowo „spring” oznacza m.in. „wiosna”, „źródło”, ale też „skok”. „Spring into” oznacza „włączyć się do akcji”, jednak hasło nie wyjaśnia, o jakie działanie mogłoby chodzić. Zasadniczo ten slogan jest bez sensu – powiedział dla portalu Natemat.pl dr Benjamin Stanley z University of Sussex. Po „spring into” powinno coś następować. Nasuwa się „spring into action”, ale nie ma to nic wspólnego z tematem kampanii.
Portal gazeta.pl cytuje wyjaśnienie ministerstwa, jakoby hasło miało być rozwijane w kolejnych odsłonach kampanii i jest celowo wieloznaczne, aby każdy mógł interpretować je na swój sposób.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online