Na rynku ukazał się „Fundraising. Magazyn o zarządzaniu i filantropii” – pierwszy w Polsce kwartalnik dla osób zajmujących się fundraisingiem. Periodyk został powołany w czerwcu 2011 r. przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, którego celem jest działanie dla dobra wspólnego poprzez wspieranie rozwoju fundraisingu w Polsce.
Dziennikarze magazynu piszą o:
– skutecznym i etycznym fundraisingu organizacji i instytucji społecznych,
– sposobach nawiązywania trwałych relacji z darczyńcami,
– zarządzaniu i motywowaniu zespołu fundraisingowego,
– kreowaniu stabilności finansowej organizacji i instytucji społecznych.
W nr 1/2011 poświęcony jest m.in. następującym zagadnieniom: Jak przygotować skuteczną kampanię; Jak wprowadzić fundraising w organizacji; Jak motywować fundraisera; Co każda organizacja powinna wiedzieć o zbiórce publicznej; Jak zmieniać świat dzięki relacjom; Czego biznes może nauczyć się od trzeciego sektora; Geneza I Kongresu Etyki Fundraisingu i Najważniejsze wydarzenie polskiego fundraisingu .
Magazyn można nabyć w sklepach sieci Empik lub na stronie wydawcy. Cena za egzemplarz wynosi 30 zł.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących