logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Polscy fundraiserzy mają swoje czasopismo
20.11.2011
Tematy: Wydarzenia

Polscy fundraiserzy mają swoje czasopismo



Na rynku ukazał się „Fundraising. Magazyn o zarządzaniu i filantropii” – pierwszy w Polsce kwartalnik dla osób zajmujących się fundraisingiem. Periodyk został powołany w czerwcu 2011 r. przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, którego celem jest działanie dla dobra wspólnego poprzez wspieranie rozwoju fundraisingu w Polsce.

Dziennikarze magazynu piszą o:
– skutecznym i etycznym fundraisingu organizacji i instytucji społecznych,
– sposobach nawiązywania trwałych relacji z darczyńcami,
– zarządzaniu i motywowaniu zespołu fundraisingowego,
– kreowaniu stabilności finansowej organizacji i instytucji społecznych.

W  nr 1/2011 poświęcony jest m.in. następującym zagadnieniom: Jak przygotować skuteczną kampanię; Jak wprowadzić fundraising w organizacji; Jak motywować fundraisera; Co każda organizacja powinna wiedzieć o zbiórce publicznej; Jak zmieniać świat dzięki relacjom; Czego biznes może nauczyć się od trzeciego sektora; Geneza I Kongresu Etyki Fundraisingu i Najważniejsze wydarzenie polskiego fundraisingu .

Magazyn można nabyć w sklepach sieci Empik lub na stronie wydawcy. Cena za egzemplarz wynosi 30 zł.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek