Na rynku ukazał się „Fundraising. Magazyn o zarządzaniu i filantropii” – pierwszy w Polsce kwartalnik dla osób zajmujących się fundraisingiem. Periodyk został powołany w czerwcu 2011 r. przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, którego celem jest działanie dla dobra wspólnego poprzez wspieranie rozwoju fundraisingu w Polsce.
Dziennikarze magazynu piszą o:
– skutecznym i etycznym fundraisingu organizacji i instytucji społecznych,
– sposobach nawiązywania trwałych relacji z darczyńcami,
– zarządzaniu i motywowaniu zespołu fundraisingowego,
– kreowaniu stabilności finansowej organizacji i instytucji społecznych.
W nr 1/2011 poświęcony jest m.in. następującym zagadnieniom: Jak przygotować skuteczną kampanię; Jak wprowadzić fundraising w organizacji; Jak motywować fundraisera; Co każda organizacja powinna wiedzieć o zbiórce publicznej; Jak zmieniać świat dzięki relacjom; Czego biznes może nauczyć się od trzeciego sektora; Geneza I Kongresu Etyki Fundraisingu i Najważniejsze wydarzenie polskiego fundraisingu .
Magazyn można nabyć w sklepach sieci Empik lub na stronie wydawcy. Cena za egzemplarz wynosi 30 zł.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę