logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Polityczny taniec z Pirógiem
15.09.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie polityczne

Polityczny taniec z Pirógiem

Your browser does not support the video tag.


– Polityczny taniec liderów partii może trwać w nieskończoność. Już w ciągu najbliższych 4 – 5 lat możemy spodziewać się poważnych przerw w dostawie prądu." – w blasku świecy ostrzega Michał Piróg.

„My Odnawialni” to kampania Greenpeace, która ma zmotywować liderów partii do podjęcia działań na rzecz rozwoju alternatywnych źródeł energii. Zbliża się czas wyborów i ekolodzy zachęcają, by ze strony www.MyOdnawialni.pl wysyłać wiadomości do sztabów wyborczych partii z apelem o poparcie postulatów 3xTAK: TAK dla niższych rachunków, TAK dla nowych miejsc pracy, TAK dla bezpiecznej energii.

Kampanię promuje klip „Polityczny taniec”, w którym występują: Monika Mrozowska i Michał Piróg.

"Polityczny taniec liderów partii może trwać w nieskończoność. Już w ciągu najbliższych 4 do 5 lat czekają nas poważne przerwy dostawie prądu" – mówi Michał Piróg po tym, jak podczas próby układu choreograficznego niespodziewanie wyłącza się muzyka i gaśnie światło.

"Żeby tego uniknąć, już dziś musimy produkować energię z czystych źródeł, takich jak wiatr, słońce czy biomasa. Czysta energia to nowe miejsca pracy i niższe rachunki" – odpowiada mu Monika Mrozowska, która również musi przerwać taniec z powodu nagłego braku prądu.

Energia używana obecnie w domach i przemyśle jest produkowana głównie ze spalania węgla, dodatkowo rząd planuje budowę pierwszej elektrowni jądrowej, której koszty szacuje się na 55 mld zł. Dla porównania tegoroczny budżet na edukację wyniósł 35mld zł. Co więcej, koszty budowy nowych elektrowni jądrowych są zazwyczaj niedoszacowane zatem można spodziewać się ich wzrostu – argumentują nadawcy kampanii.

Więcej informacji mozna znaleźć na stronie: www.myodnawialni.pl. Kampania realizowana jest wspólnie z portalem wyborcza.pl.



Nazwa kampanii:
My odnawialni
Czas:
2011.9.13
Nadawca:
Greenpeace, wyborcza.pl
Media:
Internet, prasa
Wykonawca:
Greenpeace
Adresaci:
Obywatele Polski posiadający prawa wyborcze





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek