Uproszczona i skandalizująca prezentacja Polaków, niezgodna z wszelkimi zasadami reklamy, etyki medialnej i dobrego smaku, a przede wszystkim szkodliwa dla relacji polsko-czeskich – pisze o reklamie czeskiego T-Mobile ambasador Polski w Pradze Grażyna Bernatowicz. Ambasador zażądała od firmy zaprzestania emisji spotu.
W filmie czeski narciarz wymienia u obwoźnego polskiego handlarza, który przebrany za drzewo sprzedaje różne drobne przedmioty, swój stary telefon na nowy sprzęt z dotykowym ekranem. Urządzenie psuje się przy pierwszej próbie użycia, sprzedawca znika, a T-Mobile zachęca do wymieniania telefonów na nowe w ramach nowej oferty operatora.
Jak podaje Gazeta Wyborcza, sieć na razie nie odniosła się do listu, nie powiodły się też próby kontaktu z rzeczniczką operatora.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023