Uproszczona i skandalizująca prezentacja Polaków, niezgodna z wszelkimi zasadami reklamy, etyki medialnej i dobrego smaku, a przede wszystkim szkodliwa dla relacji polsko-czeskich – pisze o reklamie czeskiego T-Mobile ambasador Polski w Pradze Grażyna Bernatowicz. Ambasador zażądała od firmy zaprzestania emisji spotu.
W filmie czeski narciarz wymienia u obwoźnego polskiego handlarza, który przebrany za drzewo sprzedaje różne drobne przedmioty, swój stary telefon na nowy sprzęt z dotykowym ekranem. Urządzenie psuje się przy pierwszej próbie użycia, sprzedawca znika, a T-Mobile zachęca do wymieniania telefonów na nowe w ramach nowej oferty operatora.
Jak podaje Gazeta Wyborcza, sieć na razie nie odniosła się do listu, nie powiodły się też próby kontaktu z rzeczniczką operatora.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024