Uproszczona i skandalizująca prezentacja Polaków, niezgodna z wszelkimi zasadami reklamy, etyki medialnej i dobrego smaku, a przede wszystkim szkodliwa dla relacji polsko-czeskich – pisze o reklamie czeskiego T-Mobile ambasador Polski w Pradze Grażyna Bernatowicz. Ambasador zażądała od firmy zaprzestania emisji spotu.
W filmie czeski narciarz wymienia u obwoźnego polskiego handlarza, który przebrany za drzewo sprzedaje różne drobne przedmioty, swój stary telefon na nowy sprzęt z dotykowym ekranem. Urządzenie psuje się przy pierwszej próbie użycia, sprzedawca znika, a T-Mobile zachęca do wymieniania telefonów na nowe w ramach nowej oferty operatora.
Jak podaje Gazeta Wyborcza, sieć na razie nie odniosła się do listu, nie powiodły się też próby kontaktu z rzeczniczką operatora.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach