logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Polak nagrodzony w konkursie dla młodych przedsiębiorców
23.07.2013
Tematy: Wydarzenia

Polak nagrodzony w konkursie dla młodych przedsiębiorców



Polscy uczniowie prowadzący miniprzedsiębiorstwa rywalizowali z zagraniczną konkurencją. W międzynarodowym konkursie do współzawodnictwa stanęło 35 zespołów z Europy. Mikołaj Folwarski, lider polskiego zespołu, otrzymał wyróżnienie „The Alumni Leadership Award”, które przyznawane jest za szczególne umiejętności przywódcze, wzorcową postawę, współpracę oraz entuzjazm. Gryfickie przedsiębiorstwo „Click&Find” reprezentowało Polskę w finale konkursu „Junior Achievement – Young Enterprise Europe Company of the Year 2013”, który odbył się 17-19 lipca w Londynie. 

Każda z drużyn przedstawiła swój pomysł na biznes. Jury programu, w skład którego weszli przedstawiciele największych pracodawców w Europie, przy ocenie brało pod uwagę atrakcyjność oferowanego produktu lub usługi, formę przeprowadzonej prezentacji na temat swojej oferty, jakość stoiska każdego z miniprzedsiębiorstw oraz odpowiedzi na pytania zadawane przez organizatorów.

„Click&Find” zaprezentowało działalność polegającą na produkcji i sprzedaży lokalizatora zagubionych przedmiotów. Oferowany produkt cechuje się zasięgiem do 40 metrów.

Uczestnikami konkursu są uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. To oni, spośród 225 młodzieżowych miniprzedsiębiorstw działających w roku szkolnym 2012/2013, zostali wyłonieni do reprezentowania kraju w tej międzynarodowej inicjatywie.

Taką szansę umożliwia program nauczania w ramach edukacji ekonomicznej „Junior Achievement – Young Enterprise Europe Company of the Year”, skierowany do uczniów szkół średnich w całej Europie. Polska edycja realizowana jest przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości pod nazwą „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”. Program ten opracowany został do przedmiotu ekonomia w praktyce.

W jego ramach uczniowie uczestniczą w grze edukacyjnej, w ramach której zakładają miniprzedsiębiorstwo i w czasie roku szkolnego (od września do kwietnia) prowadzą działalność na wzór spółki jawnej. Każdy z zespołów opracowuje pomysł na produkt lub usługę, które oferuje swoim klientom. Miniprzedsiębiorstwo dokumentuje działalność zgodnie z przepisami obowiązującymi dla prowadzenia działalności gospodarczej. Prowadząc działalność rywalizują z innymi miniprzedsiębiorstwami z całej Polski o miejsce w krajowym finale programu.

W polskim finale, który odbył się w dniach 11-12 kwietnia 2013 roku w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, udział wzięło 30 najlepszych miniprzedsiebiorstw. Jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele świata biznesu, min. banku Citi Handlowy, wybrało najlepsze miniprzdsiębiorstwo, „Click&Find”. Jako zwycięzca polskiej edycji „Click&Find” zagwarantowało sobie udział w europejskim finale programu.

Realizacja zawodów finałowych była możliwa dzięki wsparciu Citi Foundation.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek