Do 28 października każdy może zagłosować na najbardziej podobającą mu się wersję logo Polski.
W ubiegłym roku Rada Promocji Polski, działająca pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, zatwierdziła dokument „Zasady promocji marki POLSKA”, w którym określone zostały pożądane kierunki działań mających na celu budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku kraju. Członkowie Rady Promocji Polski przyjęli linię znaku, mającego w przyszłości zostać logo Polski, integrującym działania promocyjne (organizatorzy podkreślają, że nigdy nie ma on zastąpić oficjalnych symboli, czyli godła i flagi).
Twórcą nowego logo Polski jest Wally Olins, brytyjski specjalista od brandingu, właściciel agencji reklamowej Saffron Brand Consultants. Opracował on koncepcję marki Polski, wyrażonej określeniem „Creative Tension” („Twórcze napięcie”), mającym oddać zdolność Polaków do kreatywnych zrywów, wytrwałości i osiągnięć. Jedna z wersji pojawiła się w zeszłorocznej kampanii promującej Polskę za granicą.
Różne wersje znaku przedstawiają sprężynę. Głosowanie rozpoczęło się 14 października o 11:00 i potrwa do 28 października do 24:00. Głosować można na stronie logodlapolski.pl.
Inicjatywę organizują Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan i Pracodawcy RP. Wspólnie zakładają Fundację „Marka dla Polski”, która otrzyma prawa do znaku i przekaże je na rzecz Skarbu Państwa.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl