Do 28 października każdy może zagłosować na najbardziej podobającą mu się wersję logo Polski.
W ubiegłym roku Rada Promocji Polski, działająca pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, zatwierdziła dokument „Zasady promocji marki POLSKA”, w którym określone zostały pożądane kierunki działań mających na celu budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku kraju. Członkowie Rady Promocji Polski przyjęli linię znaku, mającego w przyszłości zostać logo Polski, integrującym działania promocyjne (organizatorzy podkreślają, że nigdy nie ma on zastąpić oficjalnych symboli, czyli godła i flagi).
Twórcą nowego logo Polski jest Wally Olins, brytyjski specjalista od brandingu, właściciel agencji reklamowej Saffron Brand Consultants. Opracował on koncepcję marki Polski, wyrażonej określeniem „Creative Tension” („Twórcze napięcie”), mającym oddać zdolność Polaków do kreatywnych zrywów, wytrwałości i osiągnięć. Jedna z wersji pojawiła się w zeszłorocznej kampanii promującej Polskę za granicą.
Różne wersje znaku przedstawiają sprężynę. Głosowanie rozpoczęło się 14 października o 11:00 i potrwa do 28 października do 24:00. Głosować można na stronie logodlapolski.pl.
Inicjatywę organizują Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan i Pracodawcy RP. Wspólnie zakładają Fundację „Marka dla Polski”, która otrzyma prawa do znaku i przekaże je na rzecz Skarbu Państwa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna
-
28.08.2024
Konkurs Art Moves 2024 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty