Latem 2013 roku TNS Polska zainaugurował projekt mający na celu przyjrzenie się komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej. Partnerem projektu jest Good Looking Studio.
Jak pokazuje badanie, Polacy cenią przestrzeń publiczną – ważne jest dla nich, aby ich miejscowość ładnie wyglądała (92%). Ponadto dwóch na trzech Polaków jest zdania, że reklamy na ulicach, w ich obecnym kształcie, bardziej zaśmiecają, niż upiększają krajobraz.
Całość raportu zostanie zaprezentowana 12 września. Kluczowe wyniki badania będzie można zobaczyć na raporcie badawczym w formie muralu przy ul. Solec 85 w Warszawie. Prezentacji wyników i odsłonięciu muralu będzie towarzyszyć multimedialna wizualizacja w przestrzeni publicznej (video mapping), która odbywać się będzie 12.09 w godz. 20:00 – 22:00.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna