Latem 2013 roku TNS Polska zainaugurował projekt mający na celu przyjrzenie się komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej. Partnerem projektu jest Good Looking Studio.
Jak pokazuje badanie, Polacy cenią przestrzeń publiczną – ważne jest dla nich, aby ich miejscowość ładnie wyglądała (92%). Ponadto dwóch na trzech Polaków jest zdania, że reklamy na ulicach, w ich obecnym kształcie, bardziej zaśmiecają, niż upiększają krajobraz.
Całość raportu zostanie zaprezentowana 12 września. Kluczowe wyniki badania będzie można zobaczyć na raporcie badawczym w formie muralu przy ul. Solec 85 w Warszawie. Prezentacji wyników i odsłonięciu muralu będzie towarzyszyć multimedialna wizualizacja w przestrzeni publicznej (video mapping), która odbywać się będzie 12.09 w godz. 20:00 – 22:00.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie