logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Polacy fundują szczepionki dla 250 tysięcy dzieci
15.05.2012
Tematy: Wydarzenia

Polacy fundują szczepionki dla 250 tysięcy dzieci



Polscy darczyńcy przekazali na rzecz UNICEF ponad 1,3 mln PLN. Pieniądze te pozwolą na zakup ponad 600 tys. dawek szczepionek dla dzieci w Sierra Leone.

Zebrana przez UNICEF Polska kwota 1.359.539 PLN to sukces odniesiony dzięki połączeniu sił dwóch kampanii charytatywnych UNICEF na rzecz Sierra Leone: „Wszystkie kolory świata” oraz „Faceci ratują dzieci”. Dzięki wsparciu polskich darczyńców UNICEF zapewni dzieciom w Sierra Leone kompleksowy program szczepień i dostarczy m.in.:

  • szczepionki przeciwko gruźlicy dla 250 tys. dzieci
  • potrójne dawki szczepionki przeciw polio dla 125 tys. niemowląt
  • 10 lodówek na baterie słoneczne do przechowywania szczepionek w lokalnych ośrodkach zdrowia.

Przygotowanie i realizacja obydwu kampanii była możliwa dzięki ogromnej pomocy wielu firm i instytucji, które przekazały swoje produkty, usługi lub środki finansowe.

„Wszystkie kolory świata” to projekt UNICEF skierowany do placówek edukacyjnych z całej Polski. Do akcji włączyły się dzieci z 1140  szkół, przedszkoli, domów kultury i bibliotek publicznych z całej Polski. Zadaniem uczniów było przygotowanie charytatywnych, szmacianych laleczek, którymi mógł zaopiekować się każdy, kto przekazał darowiznę na rzecz UNICEF. Kampanię wsparła Majka Jeżowska, Ambasador Dobrej Woli UNICEF.

Częścią programu mającego na celu wzmocnienie systemu szczepień w Sierra Leone była również kampania „Faceci ratują dzieci”. UNICEF Polska zaprosił do udziału w tej akcji polskich mężczyzn, którzy pomagając dzieciom w Sierra Leone udowodnili, że prawdziwy mężczyzna potrafi zadbać o innych. Akcję wsparli: Sebastian Karpiel-Bułecka, Łukasz Nowicki i Przemysław Saleta.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek