Polscy darczyńcy przekazali na rzecz UNICEF ponad 1,3 mln PLN. Pieniądze te pozwolą na zakup ponad 600 tys. dawek szczepionek dla dzieci w Sierra Leone.
Zebrana przez UNICEF Polska kwota 1.359.539 PLN to sukces odniesiony dzięki połączeniu sił dwóch kampanii charytatywnych UNICEF na rzecz Sierra Leone: „Wszystkie kolory świata” oraz „Faceci ratują dzieci”. Dzięki wsparciu polskich darczyńców UNICEF zapewni dzieciom w Sierra Leone kompleksowy program szczepień i dostarczy m.in.:
- szczepionki przeciwko gruźlicy dla 250 tys. dzieci
- potrójne dawki szczepionki przeciw polio dla 125 tys. niemowląt
- 10 lodówek na baterie słoneczne do przechowywania szczepionek w lokalnych ośrodkach zdrowia.
Przygotowanie i realizacja obydwu kampanii była możliwa dzięki ogromnej pomocy wielu firm i instytucji, które przekazały swoje produkty, usługi lub środki finansowe.
„Wszystkie kolory świata” to projekt UNICEF skierowany do placówek edukacyjnych z całej Polski. Do akcji włączyły się dzieci z 1140 szkół, przedszkoli, domów kultury i bibliotek publicznych z całej Polski. Zadaniem uczniów było przygotowanie charytatywnych, szmacianych laleczek, którymi mógł zaopiekować się każdy, kto przekazał darowiznę na rzecz UNICEF. Kampanię wsparła Majka Jeżowska, Ambasador Dobrej Woli UNICEF.
Częścią programu mającego na celu wzmocnienie systemu szczepień w Sierra Leone była również kampania „Faceci ratują dzieci”. UNICEF Polska zaprosił do udziału w tej akcji polskich mężczyzn, którzy pomagając dzieciom w Sierra Leone udowodnili, że prawdziwy mężczyzna potrafi zadbać o innych. Akcję wsparli: Sebastian Karpiel-Bułecka, Łukasz Nowicki i Przemysław Saleta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025