logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Pół miliona złotych czeka
13.02.2008
Tematy: Wydarzenia

Pół miliona złotych czeka



Jeszcze do 15 lutego rodzinne domy dziecka, stowarzyszenia i fundacje mogą ubiegać się o dofinansowanie autorskich projektów edukacyjnych. Pieniądze na ten cel pochodzą ze zbiórki towarzyszącej czwartej ogólnopolskiej kampanii Grunt to rodzina organizowanej przez Fundację Świętego Mikołaja.

Na konto Funduszu wpłynęło dotąd ponad pół miliona złotych. Środki te zostaną przekazane jako wsparcie dla instytucji pracujących z wychowankami rodzinnych domów dziecka, dzieci z tego typu placówek oraz ich opiekunów. Każdy z przesłanych projektów może – po weryfikacji organizatorów konkursu – otrzymać od Fundacji dotację do 10 000 zł. Rodzinne domy dziecka mają prawo do ubiegania się o dofinansowanie maksymalnie dwóch projektów, które będą realizowane w okresie od 1 czerwca 2008 do 20 czerwca 2009 roku. Oceny wniosków i wyłonienia zwycięzców dokonają wolontariusze Fundacji Świętego Mikołaja wraz ze specjalnie do tego powołaną komisją.

Na liście dotychczas dofinansowanych przez Fundację Świętego Mikołaja projektów jest m.in. „Razem w Europie” – projekt RDD w Warszawie, który otrzymał 8 000 tys. zł na zakup komputera, pomocy plastycznych oraz całoroczny kurs języka angielskiego. Wśród dofinansowanych pomysłów znalazła się również propozycja nadesłana przez cztery rodzinne domy dziecka z Bohukałów (dwa domy), Warszawy i Żabców. Dzięki dotacji w wysokości 10 tys. zł, w górskich wycieczkach z przewodnikiem, programie terapeutyczno – rozwojowym oraz w spotkaniach z psychologiem wzięło udział 41 dzieci, 8 opiekunów i 3 wolontariuszy.

Kolejne pieniądze są w zasięgu ręki potrzebujących placówek.
Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie internetowej Fundacji Świętego Mikołaja www.mikolaj.org.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek