Pół miliona klientów UPC korzysta z elektronicznej faktury
W lutym 2011 liczba wystawionych przez UPC Polska faktur elektronicznych przekroczyła pół miliona, co stanowi ponad połowę wszystkich rachunków wystawianych przez operatora. E-faktura to wygodna i coraz częściej preferowana alternatywa do dokumentacji papierowej. Wśród zalet elektronicznej faktury dla konsumentów wymienić można przede wszystkim bezpieczeństwo, szybkość regulowania płatności i łatwy dostęp do archiwum faktur. Klienci UPC korzystają z elektronicznych rachunków od sierpnia 2006.
Coraz większa popularność e-faktur jest potwierdzeniem rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów, gotowości do przyjmowania innowacji zmieniających dotychczasowe przyzwyczajenia i zaufania do tej formy rozliczeń. Zalet e-faktur dla klientów jest wiele. Elektroniczna faktura zawsze dociera na czas, nie zajmuje miejsca w segregatorze na półce, nie zgubi się na biurku, nie zużywa papieru i jest dostępna w każdej chwili, razem z całym archiwum płatności na serwerze operatora. Jest to zatem świetne rozwiązanie dla osób dbających o ekologię, które ułatwia terminowe regulowanie płatności.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku