logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie, Ukraina
   ──────  06.01.2011

Pokreślone zebry



Przekreślone zebry nawiązują do przedszkolnego systemu liczenia przy pomocy „patyczków”. Każda grupka oznacza pięć. Pięć dni, tygodni, miesięcy do opuszczenia więzienia – dla sprawców drogowych wypadków. Pięć kolejnych ofiar amatorów szybkiej jazdy – dla inicjatorów kampanii . Rachunek jest prosty: „Life counts for much. Slow down” ("Życie liczy się bardziej. Zwolnij")

Kampania przygotowana na zlecenie ДАІ МВС України (Państwowa Inspekcja Samochodowa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Ukrainy) przez agencję Kaffeine z Kijowa, ma na celu zwiększenie świadomości kierowców odnośnie bezpieczeństwa na drodze i tragicznych skutków łamania ograniczeń prędkości. Jej twórcy przypominają kierowcom, że szybka jazda może skończyć się dla nich wieloletnim pobytem w więzieniu.

Według danych Banku Światowego, Ukraina ma jeden z najwyższych w Europie wskaźnik ofiar śmiertelnych wypadków drogowych – średnio 21,5 zgonów na 100 000 mieszkańców. Dla porównania w Wielkiej Brytanii, nawet pomimo większej ilości pojazdów, ta liczba jest czterokrotnie mniejsza. Piesi i rowerzyści stanowią 52 % wszystkich, którzy stracili życie na ukraińskich drogach.
D. Wilk

 



Nazwa kampanii:
The Count
Czas:
2011.1.1 - 2011.1.16
Kraje:
Ukraina
Nadawca:
Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ України (Państwowa Inspekcja Samochodowa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Ukrainy)
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Kaffeine Communications
Adresaci:
Użytkownicy dróg
Hasło kampani:
Life counts for much. Slow down (Życie liczy się bardziej. Zwolnij)





polecamy ─── 27.11.2019

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”


Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje?...


nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.12.2019

    Ruszyła kampania Ratujemy motyle


  • 05.12.2019

    Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!


  • 29.11.2019

    Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie


  • 20.11.2019

    Aby dzieci bohaterów dorosły do nowego życia


  • 15.11.2019

    Model płuc pokaże ci, czym oddychasz – zmieni kolor już po kilku dniach


  • 04.11.2019

    Niepełnosprawni – sprawni w życiu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek