Łódź oraz samolot zbudowane z papierowych i bambusowych elementów, stanęły w centrum Londynu. Angielski oddział WWF przy współpracy z agencją Poke London przygotował jesienią 2007 roku kampanię, której głównym elementem były te nietypowe instalacje. Organizatorzy akcji zaprojektowali ją tak, aby wzbudzała jak najszersze zainteresowanie wśród mieszkańców stolicy Anglii oraz mediów. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na problem globalnych zmian klimatu oraz wywarcie wpływu na członków brytyjskiego parlamentu zajmujących się kwestią ochrony środowiska naturalnego.
Akcja w każdym swoim elemencie starała się oddać ducha myśli proekologicznej, świadczy o tym nawet dobór materiałów, z których zostały wykonane instalacje. Dzięki niestandardowemu podejściu do problemu i zastosowaniu ciekawych środków dotarcia do grupy docelowej, kampania została szeroko skomentowana przez media. Projekt ten dowodzi, że każda realizacja związana z marketingiem społecznym może zyskać dodatkowy rozgłos, jeśli jej organizatorzy będą umiejętnie współpracować z mediami.
b.p.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu