Czy trzeba pokazać d***ę, dać komuś znanemu w mordę, ukraść bułkę, molestować uczennice, zabić kogoś na ścieżce rowerowej, mieć młodszego partnera, żeby zwrócić uwagę? – pytają Krzysztof Skiba, Grażyna Wolszczak, Sławek Jaskułke i inni ambasadorzy Projektu Mistrzowie.
Organizatorzy kampanii chcieli zwrócić uwagę odbiorców na fakt, że ludzi bardziej interesują sensacyjne doniesienia mediów dotyczące celebrytów, niż sytuacje mające miejsce w najbliższym otoczeniu, na które mogą mieć realny wpływ. Film promuje jedno z działań projektu – kalendarz, charytatywną cegiełkę, z której sprzedaży całkowity dochód zostanie przeznaczony na rzecz 86 podopiecznych z Gdańskiej Fundacji Innowacji Społecznej zamieszkujących domy dziecka.
Projekt Mistrzowie, organizowany przez agencję reklamową Studio 102, co roku obejmuje wsparciem inny cel charytatywny. Działa na terenie Trójmiasta. Więcej informacji znajduje się na stronie www.projekt-mistrzowie.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland