Czy trzeba pokazać d***ę, dać komuś znanemu w mordę, ukraść bułkę, molestować uczennice, zabić kogoś na ścieżce rowerowej, mieć młodszego partnera, żeby zwrócić uwagę? – pytają Krzysztof Skiba, Grażyna Wolszczak, Sławek Jaskułke i inni ambasadorzy Projektu Mistrzowie.
Organizatorzy kampanii chcieli zwrócić uwagę odbiorców na fakt, że ludzi bardziej interesują sensacyjne doniesienia mediów dotyczące celebrytów, niż sytuacje mające miejsce w najbliższym otoczeniu, na które mogą mieć realny wpływ. Film promuje jedno z działań projektu – kalendarz, charytatywną cegiełkę, z której sprzedaży całkowity dochód zostanie przeznaczony na rzecz 86 podopiecznych z Gdańskiej Fundacji Innowacji Społecznej zamieszkujących domy dziecka.
Projekt Mistrzowie, organizowany przez agencję reklamową Studio 102, co roku obejmuje wsparciem inny cel charytatywny. Działa na terenie Trójmiasta. Więcej informacji znajduje się na stronie www.projekt-mistrzowie.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw