13 lutego 2003 rozpoczęła się światowa kampania Food for life („Pożywienie dla życia”) organizowana przez World Food Programme i firmę Benetton, mająca na celu przekonanie opinii publicznej oraz mediów o stałej potrzebie zajmowania się problemem głodu, z powodu którego co 5 sekund umiera jedna osoba. Głód i bieda marginalizują ludzi, uniemożliwiają im pracę, hamują proces edukacji, wywołują agresję. Przez to, że problematyka ta często była poruszana publicznie, została zaniedbana przez media. Należy o niej przypominać nieustannie. Autorem zdjęć, przedstawiających prawdziwych ludzi i ich historie, robionych w Afganistanie, Kambodży, Gwinei i Sierra Leone, jest James Mollison. Reklamy pojawiły się na billboardach i w prasie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu