13 lutego 2003 rozpoczęła się światowa kampania Food for life („Pożywienie dla życia”) organizowana przez World Food Programme i firmę Benetton, mająca na celu przekonanie opinii publicznej oraz mediów o stałej potrzebie zajmowania się problemem głodu, z powodu którego co 5 sekund umiera jedna osoba. Głód i bieda marginalizują ludzi, uniemożliwiają im pracę, hamują proces edukacji, wywołują agresję. Przez to, że problematyka ta często była poruszana publicznie, została zaniedbana przez media. Należy o niej przypominać nieustannie. Autorem zdjęć, przedstawiających prawdziwych ludzi i ich historie, robionych w Afganistanie, Kambodży, Gwinei i Sierra Leone, jest James Mollison. Reklamy pojawiły się na billboardach i w prasie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki