13 lutego 2003 rozpoczęła się światowa kampania Food for life („Pożywienie dla życia”) organizowana przez World Food Programme i firmę Benetton, mająca na celu przekonanie opinii publicznej oraz mediów o stałej potrzebie zajmowania się problemem głodu, z powodu którego co 5 sekund umiera jedna osoba. Głód i bieda marginalizują ludzi, uniemożliwiają im pracę, hamują proces edukacji, wywołują agresję. Przez to, że problematyka ta często była poruszana publicznie, została zaniedbana przez media. Należy o niej przypominać nieustannie. Autorem zdjęć, przedstawiających prawdziwych ludzi i ich historie, robionych w Afganistanie, Kambodży, Gwinei i Sierra Leone, jest James Mollison. Reklamy pojawiły się na billboardach i w prasie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…